Gå til innhold

Legger du vekt på hva venninna di mener om han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmålet er hvor viktig er det hva venninna di mener om han du dater?
Datet en flott dame fra småbyen jg bor i og det var en god tone og alt det er, så har hun noen venniner da, og de og jeg har felles barn i bhg/skole. De kjenner meg ikke så godt da jeg er innflytter, men de mener nok uten å kjenne meg så godt at jeg ikke er bra nok for henne. Det er det jeg indirekte har fått vite, så det er litt synd da for gode damer vokser ikke på trær..

De mener tydeligvis at jeg ikke er noen catch for henne. Kjipt for meg. Men slik er det.
Hvor mye vekt legger du på hva dine venniner mener om menn du dater?

Anonymous poster hash: 4a85d...b44
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar ting til etteretning hvis de vet noe konkret ekkelt om ham, men hvis det er bare ordinært skitprat så ber jeg dem om å holde kjeft.

• Liker 2
Skrevet

Datet en flott dame fra småbyen jg bor i og det var en god tone og alt det er, så har hun noen venniner da, og de og jeg har felles barn i bhg/skole. De kjenner meg ikke så godt da jeg er innflytter, men de mener nok uten å kjenne meg så godt at jeg ikke er bra nok for henne. Det er det jeg indirekte har fått vite, så det er litt synd da for gode damer vokser ikke på trær..

De mener tydeligvis at jeg ikke er noen catch for henne. Kjipt for meg. Men slik er det.

Tror ofte venninner har veldig stor innflytelse på hverandre. Det merket jeg ihvertfall på eksen min. Hun gjorde ikke datt, hun sier sånn og sånn osv. Rare greier.

Skrevet

Nei.Venninnene mine har det med å alltid finne feil med de jeg treffer uansett.Tror det bare er misunnelse egentlig,for de skal alltid snakke nedsettende om utseendet deres,mens de selv dater ramstygge menn.

Anonymous poster hash: 0072d...1ef
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har ei venninne som ikke takle å være singel, og nærmest er kjæresten min. Jeg har selv vært singel i 3 år, og klarer meg helt fint fram til nå. Når jeg dater folk så finner hun alltid noe feil med de, og dette gjør hun fordi hun er redd for at hun skal være singel alene.

Derfor driter jeg skikkelig i hva vennene mine mener osv. Det viktigste er hva jeg synes:)

Anonymous poster hash: 53a40...092
Skrevet

Nja, kommer veldig an på. Setter jo pris på min venninnes mening, særlig om jeg spør, men sånn til syvende og sist er ikke det noen avgjørende faktor. Kjedelig at venninnene mine ikke liker kjæresten min, men sånn er livet. Men kommer jo selvsagt litt an på hva hun sier og hva jeg selv opplever med denne mannen. Om hun sier at ja, han her datet hun der, og han slo henne, og så ser jeg selv at mannen blir så sint at han hiver tallerkner i veggen når han blir sint. Da sier det jo seg selv.

Så tror nok at den eneste du trenger å overbevise er hun selv:) Kan jo også være at de endrer mening etterhvert som de blir kjent med deg.

Anonymous poster hash: e716a...800
Skrevet

Lytter og respekterer meningene til mine venninner. Men de er ikke avgjørende for de valgene jeg tar her i livet.

• Liker 1
Skrevet

Nei. Før tenkte jeg mye på om vennene mine ville like min fremtidige kjæreste. Nå driter jeg i det. Det er jo meg han skal være sammen med, og det viktigste er at jeg liker han :)

Skrevet

Her etter skal jeg få min bestevenninne til å plukke ut/godkjenne en eventuell ny mann for meg. Hun kjenner meg best i verden, vet hvem jeg passer med og hva jeg trenger, og hun ser på folk om de er bra eller ikke!

Eksen min var en douche, og hun advarte meg flere ganger, uten at jeg hørte på det. Etter at det ble slutt, sa hun til meg at hun visste at han ikke var helt god, for det så hun på øynene hans :)

Anonymous poster hash: fffb2...48b

Skrevet

Nei.Venninnene mine har det med å alltid finne feil med de jeg treffer uansett.Tror det bare er misunnelse egentlig,for de skal alltid snakke nedsettende om utseendet deres,mens de selv dater ramstygge menn.

Det har ikke slått deg at dere bare har veldig ulik smak?

Skrevet (endret)

Man har ikke mye integritet om man lar ens venner får for mye innflytelse.

Endret av oeas
Skrevet

Man har ikke mye integritet om man lar ens venner får for mye innflytelse.

Integritet har jeg i bøtter og spann, men etter å ha tryna noen ganger, kan det vel være lurt å få min beste venn til å hjelpe meg litt i datingverdenen ;)

Skrevet

Det har ikke slått deg at dere bare har veldig ulik smak?

Jo,vi har veldig ulik smak og det respekterer jeg fullt ut.Det jeg ikke liker er når man snakker nedsettende om menn utseendemessig.I slike tilfeller nøyer jeg meg med å si at han er ikke min type,men hyggelig at du har møtt en du liker.

Gjest tomasjj
Skrevet

Her etter skal jeg få min bestevenninne til å plukke ut/godkjenne en eventuell ny mann for meg. Hun kjenner meg best i verden, vet hvem jeg passer med og hva jeg trenger, og hun ser på folk om de er bra eller ikke!

Eksen min var en douche, og hun advarte meg flere ganger, uten at jeg hørte på det. Etter at det ble slutt, sa hun til meg at hun visste at han ikke var helt god, for det så hun på øynene hans :)

Kanskje greit å ha litt mer å gå på enn "så det på øynene hans" selv om det denne gangen var litt rett.

Forskjell på douche og ikke helt god... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...