heenrietteb Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Hei! Jeg er trener for barn i friidrett, og i morgen har vi intervalltrening ute på barmark. Har hatt dette før, flere ganger, men må har jeg gått tom for gode og morsomme inetvaller som jeg kan kjøre. Ungene er spreke, og de trengs å kjøres hardt. Har noen av dere et par gode øvelser? Har kjørt alt fra bakkedrag, pyramideintervall og 20x20 sekundere.. Føler jeg burde komme opp med noe morsomt til dem i morgen..
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 Alder på ungene? Anonymous poster hash: 8de39...adb
Snabeltann Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Tomannstafetter er alltid en suksess og det blir intervaller om to og to løper hver sin tur. Legg inn morsomme hinder/utfordringer og pausen de venter og heier blir pausen i intervallen. Kjør så hver av ungene skal ha sprunget fem ganger. (La de telle selv evt. Hente en stein for hber runde-10steiner: de er ferdige.
Snabeltann Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 (endret) Tips: i aktivitetsbanken på norges skiforbunds sider ligger masse treningsopplegg for barn. Barmarkstrening langrenn er mye felles med friidrett. Det ligger også egne treningsopplegg for friidrett også der. Her finner du masse! Lykke til! http://aktivitetsbanken.no/ Endret 16. januar 2015 av Snabeltann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå