AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 En god del menn kommer i denne kategorien, vi som opplever at kompisen tar dama du har sett deg ut osv. En kommer alltid i andre rekke blant damene og er aldri den som blir valgt først liksom. Er liksom "kompisen til han deilige" Dere skjønner hva jeg mener, hva tenker dere om menn som er i denne kategorien ? De som dere ikke gidder å svare på nettdating og avviser på byen osv. Blir det liksom at "han er ikke bra nok/pen nok for meg" tanker? Jeg er bare nysgjerrig. Hilsen han som alltid er nr 2 i køen, som nå har begynnt på ny livstil og føler at utseende er alt for dere damer ;-) Anonymous poster hash: 42164...624
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Hva med oss damer som ikke er så pene???? Hææææ??? 8
Gjest Fenrir Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Det skal ikke være enkelt. Tar det litt som det kommer jeg. Orker ikke å stresse lengre. Plutselig møter man en.
Heltprinsesseass Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Tja... Jeg faller som regel for nummer 2, jeg da. Ofte føler jeg at de pene, populære er litt for godt vant og ikke alltid har noe vettugt å komme med. Helt ærlig: Du skal være rimelig dum for å bli for stygg i min verden, for jeg tenker at jeg heller vil ha noen jeg kan prate med resten av livet, enn en som ser pen ut til han blir 40... 2
Silfen Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Bare å finne seg en fugly dame som du er god nok for. 2
Gjest HeiHade Skrevet 14. januar 2015 #6 Skrevet 14. januar 2015 Helt ærlig: jeg kommer ikke til å bli interessert ved første øyekast. Det er lettere hvis en veldig attraktiv mann tar kontakt. Men ofte så har jeg kommet i prat med, blitt kjent med og begynt å like noen som egentlig ikke er min type utseendemessig, fordi jeg rett og slett likte personligheten deres så godt. Så det trenger ikke ha noe å si. Det kan spille inn på oddsa dine i oppstartfasen, ja, men hvis du bare er en helt herlig person ellers så burde du klare å sjarmere damene som bryr seg om det. 4
globalagogo Skrevet 14. januar 2015 #7 Skrevet 14. januar 2015 Hilsen han som alltid er nr 2 i køen, som nå har begynnt på ny livstil og føler at utseende er alt for dere damer ;-)Anonymous poster hash: 42164...624 Og jeg som trodde det var utseende som betydde alt for dere menn... Hva med å kutte all overfladisk dritt om utseendet, få det en god personlighet og være litt mindre sutrete? Du er sikkert ikke så stygg som du tror 2
Goodheart<3 Skrevet 14. januar 2015 #8 Skrevet 14. januar 2015 Det hjelper mye med sjarm og selvtillit Om du klarer å få jenta til å føle seg vel og le, så er du på god vei! Gi av deg selv, så skal du se at utseende ikke er det viktigste for de fleste 2
mijaa Skrevet 14. januar 2015 #9 Skrevet 14. januar 2015 Hva med oss damer som ikke er så pene???? Hææææ??? Tenkte akkurat det samme da jeg så overskriften! Har vært veggpryd i alle år, er ikke så kult det heller. Heldigvis modnes man og da vil de fleste ha litt mer enn et pretty face til kjæreste Jeg verdsetter personlighet mer enn utseendet, i alle fall! Og er personligheten bra, blir personen automatisk myye mer attraktiv 2
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2015 #10 Skrevet 14. januar 2015 Tenkte akkurat det samme da jeg så overskriften! Har vært veggpryd i alle år, er ikke så kult det heller. Heldigvis modnes man og da vil de fleste ha litt mer enn et pretty face til kjæreste Jeg verdsetter personlighet mer enn utseendet, i alle fall! Og er personligheten bra, blir personen automatisk myye mer attraktiv Enig.
Ungoliant Skrevet 14. januar 2015 #11 Skrevet 14. januar 2015 Hva med oss menn som ikke er så pene? Dere får ta til takke med damer som heller ikke er så pene. 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #12 Skrevet 14. januar 2015 Jeg innrømmer at jeg ikke klarer å falle for de som ikke er pene. I virkeligheten kan personlighet, utstråling og sosial status (nei, ikke penger!) veie opp for et ikke veldig pent utseende. På nettet/Tinder er jeg derimot kjempekresen. Syns det er dumt, fordi jeg går nok glipp av mange bra, men jeg klarer ikke å tenne på noen som ikke er pene. Anonymous poster hash: c9996...26a 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #13 Skrevet 14. januar 2015 Jeg innrømmer at jeg ikke klarer å falle for de som ikke er pene. I virkeligheten kan personlighet, utstråling og sosial status (nei, ikke penger!) veie opp for et ikke veldig pent utseende. På nettet/Tinder er jeg derimot kjempekresen. Syns det er dumt, fordi jeg går nok glipp av mange bra, men jeg klarer ikke å tenne på noen som ikke er pene. Anonymous poster hash: c9996...26a Jeg er også mye mer utseendekresen på Sukker enn ute i verden. Anonymous poster hash: cf82b...e40
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #14 Skrevet 14. januar 2015 Ja, hva med oss mindre pene kvinner, hva? Stakkars oss, spesielt i og med at vi blir fortalt at nettopp utssende er noe av det mest verdifulle vi har - buhu, urettferdig, uffamæææi. Anonymous poster hash: 18e76...2ae
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #15 Skrevet 14. januar 2015 Ja, hva med oss mindre pene kvinner, hva? Stakkars oss, spesielt i og med at vi blir fortalt at nettopp utssende er noe av det mest verdifulle vi har - buhu, urettferdig, uffamæææi. Anonymous poster hash: 18e76...2ae plastikk operasjon er jo en mulighet. Større pupper hjelper ihvertfall på. Koster ikke all verden heler Anonymous poster hash: fa95c...76e
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #16 Skrevet 14. januar 2015 plastikk operasjon er jo en mulighet. Større pupper hjelper ihvertfall på. Koster ikke all verden heler Anonymous poster hash: fa95c...76e Hvorfor har du ikke gitt TS det samme svaret? Og jeg takker gud, eller kanskje heller meg selv, for at jeg har andre mål i livet enn at AB...76e på KG skal synes godt om mine falske, store pupper. Anonymous poster hash: 18e76...2ae 5
Gjest Trollkarlen Skrevet 14. januar 2015 #17 Skrevet 14. januar 2015 En god del menn kommer i denne kategorien, vi som opplever at kompisen tar dama du har sett deg ut osv. En kommer alltid i andre rekke blant damene og er aldri den som blir valgt først liksom. Er liksom "kompisen til han deilige" Anonymous poster hash: 42164...624 En god del kvinner kommer i denne kategorien, de som opplever at venninnene får all oppmerksomheten osv. De er alltid helt usynlige blant menn og blir aldri valgt noensinne. De er liksom "den stygge venninnen". Har du gitt dem en sjanse TS? Hvorfor ikke? Ikke pen nok for deg? =)
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #18 Skrevet 14. januar 2015 det disse damene egentlig sier er at de er ute etter noe helt annet enn fysisk tiltrekning, aka en etableringsvenn de kan dele regninger med. dont fall for the trap. Hvis utseende er ubetydelig for dem er du som mann også ubetydelig for dem med unntakt av hvor generøs og raus du eventuelt er mot henne. Forklarer nok de fleste skillsmisser, når menna går lei av å varte opp kvinner som etterhvert bare er halvparten så attraktive som de en gang var og damer tar ut skillsmisser deretter. Anonymous poster hash: d7f58...7d0 1
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 14. januar 2015 #19 Skrevet 14. januar 2015 Er det ikke på tide å slutte med disse syte trådene ? 4
Gjest Bruker1000 Skrevet 14. januar 2015 #20 Skrevet 14. januar 2015 Har aldri vært tiltrukket av de kjekkeste guttene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå