Gå til innhold

Hvorfor svarer ingen jeg matcher med på tinder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kjemperart men jeg får en haug med matcher på tinder men ingen svarer jo når jeg prater med de nesten ellers så dør bare samtalen ut fordi de ikke virker interreserte. Hvorfor i helsikken gidder de å match meg en gang. mann 25. Er jo helt latterlig hele greien, hei jeg syntes du ser pen ut men jeg vil ikke svare deg. beat that logic. Tror jeg bare sletter hele driten.

Anonymous poster hash: 6421b...a8a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kjemperart men jeg får en haug med matcher på tinder men ingen svarer jo når jeg prater med de nesten ellers så dør bare samtalen ut fordi de ikke virker interreserte. Hvorfor i helsikken gidder de å match meg en gang. mann 25. Er jo helt latterlig hele greien, hei jeg syntes du ser pen ut men jeg vil ikke svare deg. beat that logic. Tror jeg bare sletter hele driten.

Veldig mange bruker Tinder for å se hva de har sjans på. Dermed trykker de også ja på det meste som er der inne. Hvis du ikke er ei de egentlig synes er attraktiv vil de ikke gidde å svare. For dem er det bare tidsfordriv uansett.

Skrevet

Har stort sett hatt bra svarprosent på Tinder, men jeg merker det har dabbet litt av i det siste. Vel, får jeg ikke svar 1 uke etter at brukeren har vært pålogget etter sendt melding (kan legge til grunn at meldingen er lest da) fjerner jeg matchen.

Skrevet

Kanskje du er litt treg med å ta det videre til en date? Jeg har snakket med mange som ikke tar særlig initiativ og da dabber bare samtalen av...

Anonymous poster hash: 6df39...5ce

Skrevet

Hvorfor gidder dere Tinder? Er jo bare en useriøs sex-app for umoralske mennesker.

Anonymous poster hash: 5a5d6...717
Skrevet

Nei, jeg skriver ikke kleine greier. Har sosiale antenner. Jeg får jo ikke sjansen til å invitere de på date for 90% svarer jo ikke eller så virker de veldig lite interreserte. Feks. Jeg skriver en liten melding og spør: Utrolig bra vær på det ene bildet, ser veldig deilig ut å bare ligge på stranden. Hvor var dette da?. Dette er bare et eksempel. Også svarer de gjerne en setning eller 2 også forsetter det litt så ender det bare opp med at jeg hele tiden mater de med spørsmål og bra svar og de virker totalt ignorante og da dør det ut. Kommer jo ikke til å spørre om date parten en gang. Har jo lyst å få litt info om hvem de er.

Matcher med mange men ingen svarer. Er ganske sikker på jeg ikke gjør noe gale. Men hvorfor i helsiken gidder man å matche med en person hvis man ikke vil snakke. da kan hun heler bare få ego trippen sin et annet sted.

Skrevet

Fordi jeg ikke går mye ut og fester og høyer på og blir da ikke kjent med så mange nye jenter uten om veninnene mine og de er jeg alt for gode venner med til å i det hele tatt tenke på noe slikt. Men for meg virker det bare som det er useriøse jenter på tinder som er ute etter en ego boost. Jeg har sikkert bare hatt veldig dårlig erfaring. Men jeg tror nå jeg ser helt normal ut, veldig godt trent og har bra bilder. Ikke noe sånn baris tull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...