AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Hei hva slags bilder bruker dere på tinder? Har dere noen tips til bilder man kan bruke for å få matcher? Anonymous poster hash: 4f851...1b1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Man eller dame?. Hvis mann. Ha et bra profil bilde, av deg selv men ikke noe sånn selfie tull i speilet. Menn et bra front bilde. Deretter legger du inn ett bilde av deg på tur, så du ser ut som en skikkelig sunn og frisk mann. Alle skal være så sunne og nå til dags men nesten ingen er så friske og raske som de vil fremstå. Etterfulgt av et bilde gjerne med kamerater og deg som finner på noe. Men aldri finn på å ha med damer, da blir jentene overfladiske og irriterte. Deretter legger du inn et bilde av deg med en hund eller katt. bitches love animals. Ihvertfall må du ha 3 bilder uten om profil bildet ditt. Unngå baris bilder, det er bare usikre 18-25 åringer som legger ut og det er ikke det du vil fremstå som om du vil ha et forhold. Deretter er vi kommet til teksten. Gjør det kort, gjør det snappy. Forklar deg selv med et par ord. Deretter skriver du gjerne høyden din hvis du er over 183. For damer elsker høye menn. Hvis du er under, synd for deg. Det er et hardt spill. Også kan du gjerne skrive en setning eller to om hva du liker. Hvis du er dame har jeg faktisk ikke peiling. Men er slik jeg har fått utrolig mange ons og damer til å matche meg, bare sveiper gjennom hele bunten og plukker ut en 50 stykker av 150 ca jeg liker. Lykke til, let the fuckfiesta begin. Anonymous poster hash: 91169...bc8
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Jeg er jente og har følgende tips: - IKKE bilder med deg og 1 jente. Da tenker jeg automatisk at det er dama di (ja, mange har dame på Tinder). - Ikke barisbilder i speilet, men gjerne på stranden (å få bekrefta fin kropp liker jeg). - Bilder med dyr, ja takk - Ikke overdriv friluftsbilder. Jeg syns det blir overkill. - Bilder av ansiktet! Jeg har sveipet bort mange gutter som kun har bilder langt vekke. - Ikke kun bilder med andre. Jeg vil se deg, ikke kompisene dine (et par er ok, men mange har kun det). - Ikke kun svart-hvitt bilder, da tror jeg automatisk du er ginger:p - Ikke bilder med froskeperspektiv. Herregud, har en kompis som ser helt ok ut, men de froskeperspektivselfiene fra sofaen gjør at har ser forferdelig ut. For all del, noen kan se kule ut, men jeg tenker på sånne man ser vedkommende strekker ut armene når han sitter for å ta bildet. Anonymous poster hash: 1d86b...3b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå