Gå til innhold

Forslag til hva jeg kan ha her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vurdert om jeg skal kjøpe en stor potte og ha en plante eller noe, men kan ikke ha noe som er veldig høyt da det henger et maleri rett over. Har heller ikke funnet en potte jeg liker spesielt godt. En lykt er kanskje også en mulighet? Skulle gjerne ha skjult ledningene litt, og så ser det så tomt ut.

Jeg har fra før slike kurver fra Muuto, så helst noe annet enn det. Kan liksom ikke ha hele stuen full av disse.

Takk for tips (legg gjerne ved linker!). :)post-37809-0-79998400-1421268471_thumb.j

Anonymous poster hash: 74bfc...9bf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en kommode? Eller har du allerede en til venstre?

Skrevet

Takk for tips. Til venstre står en TV-benk. En kommode blir nok litt for voldsomt, det vil uansett bli et problem med maleriet som henger der, da det altså ikke henger så veldig høyt.

Skrevet

Avlastningsbord eller trillebord med flere små planter på?

Anonymous poster hash: f18a4...e49

Skrevet

Hva med et sånt lavt stativ for sko? Mulig at dette passer dårlig, hvis det er lang vei til utgangsdøra.

Skrevet

Hmmm, ja, kanskje avlastningsbord? Jeg har egentlig nok med å holde liv i de plantene jeg har fra før, da 🙊 Jeg har masse skoskap i gangen, så trenger ikke mer oppbevaringsplass til det. Dette er forresten også midt i stuen, så hadde nok sett veldig malplassert ut 😜

Takk for tips!

Gjest Badabing
Skrevet

Du kan jo også gjøre noe med ledningene i seg selv, ha dem i en ledningsskjuler eller feste dem med sånne små plastklips.

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo også gjøre noe med ledningene i seg selv, ha dem i en ledningsskjuler eller feste dem med sånne små plastklips.

Men det finnes vel ikke en ledningsskjuler som er såpass lang? Mistenker at det vil se rart ut. Er kun snakk om de to ledningene du ser på bildet.

Gjest Badabing
Skrevet

Men det finnes vel ikke en ledningsskjuler som er såpass lang? Mistenker at det vil se rart ut. Er kun snakk om de to ledningene du ser på bildet.

Tenker mer for å samle dem, f.eks. med en ledningslist.

• Liker 1
Skrevet

Enig i å bruke ledningslist eller ledningsklemmer for å feste ledningene. Det vil bli mye penere med en gang, så er det ikke sikkert du trenger sette noe foran i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 659f2...b9f
Skrevet

Tenker mer for å samle dem, f.eks. med en ledningslist.

OK. Hvor kjøper jeg det? Clas Ohlson?

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

OK. Hvor kjøper jeg det? Clas Ohlson?

Jeg er usikker siden det var samboer som fikset det her. Det meste er skjult i lister, men alle som er forbundet med tv, projektor, høyttalere var jo synlige. Jeg tror han kjøpte en kabellist på Byggmakker bare, og vi festet den over pyntelisten og malte den i samme farge som veggen.

http://www.dinside.no/816181/slik-skjuler-vi-kablene

Endret av Badabing
Skrevet

Har du sett på hagesenteret etter lave gulvpotter der? Jeg synes de har utrolig mye fine potter på hagesenteret hvertfall :) selv har jeg kjøpt min gulvpotter derifra, og ingen av de er spesielt høye. En stor fin potte med en lav kaktus i f.eks?

Anonymous poster hash: 15c7b...8dd

Skrevet

Jeg er usikker siden det var samboer som fikset det her. Det meste er skjult i lister, men alle som er forbundet med tv, projektor, høyttalere var jo synlige. Jeg tror han kjøpte en kabellist på Byggmakker bare, og vi festet den over pyntelisten og malte den i samme farge som veggen.

http://www.dinside.no/816181/slik-skjuler-vi-kablene

Takk! Får se hva jeg får tak i. :)

Skrevet

Har du sett på hagesenteret etter lave gulvpotter der? Jeg synes de har utrolig mye fine potter på hagesenteret hvertfall :) selv har jeg kjøpt min gulvpotter derifra, og ingen av de er spesielt høye. En stor fin potte med en lav kaktus i f.eks?

Anonymous poster hash: 15c7b...8dd

Nei, har ikke det. Får ta meg en tur til Plantasjen. :)

Skrevet

Ok, er det bare de to hengende ledninger du vil skjule? Jeg trodde alle kontakter/ledninger/boksen.

Kan du ikke bare feste de to ledningene langs veggen tett inntil den tredje ledningen?

Se etter kabelklammer, skrueklammer eller spikerklammer på ClasOhlson.

http://www.clasohlson.com/no/b/Elektro/Installasjonsmateriell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...