Gå til innhold

Håndklær - Jennifer Lopez

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk noen utrolig gode håndklær til bryllupet av merke "Jennifer Lopez". Vet noen hvor vi kan få kjøpt flere av dem - de er bare helt fantastisk gode, og det er regelrett kamp om dem når vi skal dusje 😁

Anonymous poster hash: 648a6...e0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guri malla, Jennifer Lopez-håndklær? :laugh:

Anonymous poster hash: 86f62...5b2
  • Liker 4
Skrevet

Google "Jennifer Lopez towel" så får du opp flere alternativer. Happy shoppin' :)

Skrevet

Vi fikk noen utrolig gode håndklær til bryllupet av merke "Jennifer Lopez". Vet noen hvor vi kan få kjøpt flere av dem - de er bare helt fantastisk gode, og det er regelrett kamp om dem når vi skal dusje

Hva med å spørre dem dere fikk gaven av? De vil sikkert sette stor pris på at gaven falt i smak :-)

Anonymous poster hash: 5cd3a...29f

Skrevet

What? Finnes det jeniffer Lopez håndklær og nå?

Wow!

Anonymous poster hash: 16bcc...2f9

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Plate og parfymesalget går dårlig skjønner jeg. :P

• Liker 2
Skrevet

Hun har undertøy også hun. I hverfall hadde jeg en truse som det ikke går 13 av på dusinet for et par år siden.

Skrevet

What? Finnes det jeniffer Lopez håndklær og nå?

Wow!

Moroklumpa;)

De fleste merker du eventuelt har er jo nettopp fra en eller annen kjendis som har fått plastre navnet sitt på for noen kroner. Noen designer sine egne ting også.

Disse håndklærne med JLO sitt navn på er forresten utrolig deilige, gode og fine. Badehåndklene koster fra ca 17- 30 Dollar på nettet.

Skrevet

Hva med å spørre dem dere fikk gaven av? De vil sikkert sette stor pris på at gaven falt i smak :-)

Anonymous poster hash: 5cd3a...29f

Hehe, det har jeg ikke tenkt på 🙊 God idè 😃👍

Skrevet

Moroklumpa;)

De fleste merker du eventuelt har er jo nettopp fra en eller annen kjendis som har fått plastre navnet sitt på for noen kroner. Noen designer sine egne ting også.

Disse håndklærne med JLO sitt navn på er forresten utrolig deilige, gode og fine. Badehåndklene koster fra ca 17- 30 Dollar på nettet.

De er helt utrolig gode. Jeg trodde jeg hadde gode håndklær, men det var før jeg fikk J-LO i hus 😍

Skrevet

Moroklumpa;)

Nope, mine er fra jysk.

• Liker 1
Skrevet

Nope, mine er fra jysk.

Får man kjøpt JLo sine på jysk?😍

Skrevet

Opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...