AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Trenger noe å google :D hahaAnonymous poster hash: 3ac36...a0c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Hjemmelaga pizza (Grov bunn med kyllingkjøttdeig, skinke, mais og ost. Og sånn ferdigpose du blander i vann og har i kjøttdeigen for saus på pizzabunnen) Nam! Anonymous poster hash: 4976f...a18
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Lasagne Pizza Anonymous poster hash: b611d...312
FitnessIna Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Riskaker med naturell smøreost, salt og røkt laks!
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Bisque de langoustines. Anonymous poster hash: 417c2...635
Munchlax Skrevet 14. januar 2015 #6 Skrevet 14. januar 2015 Det er flaut å innrømme, men favoritten er fylte terteskjell. Fyllet består av tykk hvit saus, ferske reker, fiskepudding, erter og gulrøtter. Det hele toppes med masse karri. Det er heller ikke feil å ha oppi krepsehaler. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #7 Skrevet 14. januar 2015 Reinsdyrsfilet, rødvinssaus, ovnsbakte båtpoteter og en rekke kokte grønnsaker til. Synd vi bare spiser det i julen. Får vann i munnen av å tenke på det. En god andreplass er helstekt oksefilet. Samme tilbehør, men med peppersaus. Dette er ikke hverdagsmat da, og det var vel det du var ute etter? Hjemmelaget pizza (jeg lager enten med karbonadedeig + pepperoni + oregano eller kyllingbiter av kyllingfilet + bacon + ruccola) er nevnt, som er veldig godt. Eller hva med å lage calzone som en liten vri? Rå kyllinglår som en kan krydre selv og ta inn i ovnen og ovnstekte søtpoteter med litt diverse krydder og evt. andre grønnsaker. Kjempegodt! Kyllingtoast synes jeg også er veldig godt. Det ligner vel på kylling BLT-sandwich. Foccacia (som tilbehør til annet, f.eks supper), hjemmelagde nuggets (enten kylling eller fisk) og kyllingvinger er også noe jeg lager for å kose meg. Anonymous poster hash: ecfcd...47e
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2015 #8 Skrevet 14. januar 2015 Trenger noe å google :D hahaAnonymous poster hash: 3ac36...a0c Butterchicken (du finner oppskriften på forumet), grillet laks, Spghetti Bolognese, pizza, Brennende kjærlighet.
Savannah87 Skrevet 14. januar 2015 #9 Skrevet 14. januar 2015 Lasagne med salat til er knall godt! Typisk fredag og lørdags middag. Nam Taco med speltlompe som wrap. Har i kyllingkjøttdeig eller karbonadedeig. Så grønnsaker og reven ost. Rømme i som dressing.
Gjest Ennasus Skrevet 14. januar 2015 #10 Skrevet 14. januar 2015 (endret) RAKFISK!!! Kokt kål med salt Reker Sashimi Surkål Cherrytomater Er veldig glad i ting hver for seg, ikke blandet i en rett Når det gjelder søtsaker... Hvit sjokolade Vaniljefudge Kick lakris IFA - søt lakris Endret 14. januar 2015 av Ennasus
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #11 Skrevet 14. januar 2015 Maki-sushi :D Noe av det beste som finnes! Jeg lager ikke med fisk, men lager veganske versjoner med masse forskjellig. Anonymous poster hash: 66f3e...6e8
Haugenjenta Skrevet 14. januar 2015 #12 Skrevet 14. januar 2015 Jeg og kjæresten har dilla på salmalaks for tiden Til oss to kjøper jeg salmalaks på 300 gram. Blander 1 - 1,5dl soyasaus med cirka en teskjesukker og finhakker litt ingefær som jeg har over laksen. Mens det står og godgjør seg kutter jeg opp søt paprika i små biter og en stor avocado i store biter, og legger over sammen med resten. Det er så fantastisk godt, utrolig enkelt og super sunt!
havanaa Skrevet 15. januar 2015 #14 Skrevet 15. januar 2015 Det er flaut å innrømme, men favoritten er fylte terteskjell. Fyllet består av tykk hvit saus, ferske reker, fiskepudding, erter og gulrøtter. Det hele toppes med masse karri. Det er heller ikke feil å ha oppi krepsehaler. Åh, det er såå godt :D
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #15 Skrevet 15. januar 2015 Det er flaut å innrømme, men favoritten er fylte terteskjell. Fyllet består av tykk hvit saus, ferske reker, fiskepudding, erter og gulrøtter. Det hele toppes med masse karri. Det er heller ikke feil å ha oppi krepsehaler. Kjempegodt! Men jeg tar laks i stedet for fiskepudding. Reker og erter unngår jeg også. På toppen har jeg masse salt og pepper. Anonymous poster hash: ecfcd...47e
Gjest Skrevet 15. januar 2015 #16 Skrevet 15. januar 2015 Er utrolig svak for levergryte og hestebiff. Og spicy gresskarsuppe!
Tabris Skrevet 15. januar 2015 #18 Skrevet 15. januar 2015 Pasta! Pasta i alle former med (nesten) all slags tilbehør. Ostesaus, urtesaus, fløtesaus, al forno saus, tomatsaus, olivenolje. Kjøttdeig, røkelaks, vegetar, oliven, urter - nam! Alt er enestående godt!
sol87 Skrevet 15. januar 2015 #19 Skrevet 15. januar 2015 Det varierer. Noen favoritter: Pad thai Sataymarinert kylling, gjerne med peanutsaus Sushi, særlig makiruller og sashimi av laks og kamskjell Lammelår Biffsalat med nudler Cæsarsalat med hjemmelaget dressing Fiskegrateng Hvit pizza Skalldyr - generelt Tapas (er jo ikke en spesifikk rett, men jeg er veldig glad i slike smårettløsninger)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå