Gå til innhold

Blir ikke gravid, har for mange egg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer har nå prøvd og få et barn i 1,5 år nå, vi har ei jente på 3 år fra før. Jeg fant ut for et par uker siden at jeg har for mange egg, slik at de klarer ikke og utvikle seg. Første graviditet gikk veldig fort vi prøvde kun 1 mnd før hun var i magen. Hvorfor skjer dette denne gangen da, er det noen andre som har opplevd eller opplever det samme? Og åssen blir det videre, må jeg ha hjelp til og bli gravid ? Og åssen hjelp får jeg da ? Eller vet om det går Ann og få produsere mindre egg, skal ta blodprøver for og sjekke eggløsning osv. Men får ikke svar før om lenge da jeg skal ta 3 stk prøver. 2 for eggløsning og 1 for noe annet.

Takker for alle svar, og håper noen har noe svar eller vet hva som skjer videre.

Anonymous poster hash: 6c1f1...7e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For mange egg? Er det ikke da man har sjansen for å få full jackpott med flerlinger?

Skrevet

De kan høste egg fra eggstokkene dine, og på den måten minske antallet. Så er det større sjanse for at de resterende eggene dine modnes riktig og befruktning kan skje. Snakk med fastlegen din

Anonymous poster hash: 2281c...e23
Skrevet

For mange egg? Er det ikke da man har sjansen for å få full jackpott med flerlinger?

TS

Nei er visst vansligere og få eggene til og utvikle seg. Og at det da sliter med og åpne seg og utvikles seg til et foster da. Ihvertfall det jeg fikk beskjed om, kunne også ha noe med at jeg ikke har full eggløsning. Så skal da ta blodprøver for og finne det ut :)

Skrevet

TS

Nei er visst vansligere og få eggene til og utvikle seg. Og at det da sliter med og åpne seg og utvikles seg til et foster da. Ihvertfall det jeg fikk beskjed om, kunne også ha noe med at jeg ikke har full eggløsning. Så skal da ta blodprøver for og finne det ut :)

Ok.

Skrevet

De kan høste egg fra eggstokkene dine, og på den måten minske antallet. Så er det større sjanse for at de resterende eggene dine modnes riktig og befruktning kan skje. Snakk med fastlegen din Anonymous poster hash: 2281c...e23

TS

Ok, skal inn til gynekologen igjen i februar etter og ha tatt de blodprøvene som jeg skal ta. Så håper jeg får noe svar da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...