AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Hei, Jeg har de siste 7 mnd slanket vekk litt over 30 kg. Jeg er nå, i følge min BMI, normalvektig. Jeg har overflødig hud hengende, og dette sliter jeg mye med å akseptere. Jeg har også fremdeles mine "love handles". Jeg er i begynnelsen av 20-årene, så det kan jo hende at huden klarer å trekke seg inn med tiden, men jeg vet ikke.. Jeg sliter med å akseptere hvordan jeg ser ut nå, selv etter vektnedgangen. Jeg klarer derfor ikke å slutte slankingen, fortsetter nedover hver uke. Spiser litt i underkant av 1500 kalorier daglig, har gjort det de siste 7 mnd. Noen tips til hvordan jeg skal klare å stoppe? Det høres sikkert dumt ut, men jeg bare klarer ikke å få meg selv til å øke kalorimengden, fordi jeg føler at jeg vil videre ned - det gir meg nesten litt adrenalinkick... Anonymous poster hash: f50de...5b8
Gjest Coolaid Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Kutt ut å telle kaloriene. Spis et bra kosthold. Etterhvert vil fokuset avta. Ta en prat med fastlegen din om huden om du allerede ikke har gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå