Gå til innhold

Farlig hud utvekst? føflekk kreft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si jeg er beskymret, har hatt denne utveksten i 1,5 - 2 år nå, og har vokst seg til ca 2-3 mm stor. Nå for tiden har jeg tenkt på dette, men har ikke turt å gå til legen om dette. Men har akkurat byttet lege så får se å bestille ny time i feb.

''kulen'' er bare hard og merker ingenting om jeg klorer på den.. Den er litt lys i midten og litt rød rundt..

post-88711-0-51180300-1421265532_thumb.j

post-88711-0-77049900-1421265535_thumb.j

Skrevet (endret)

Den har ikke vokst nevneverdig på lang tid, den er liten og den er godt avgrenset til normal hud så du har nok antagelig ikke noe å bekymre deg for, men når det er sagt så skader det ikke å få den fjernet. Legetime kan du bestille deg om du har byttet fastlege selv om de ikke har fått oppdatert listene sine, så vanskelige skal de ikke være, tilby deg å ta med bekreftelse på bytte til timen om de protesterer.

Endret av Psychegots
  • Liker 2
Skrevet

Såfremt de ikke endrer seg i farge, form, eller avgrensning, har du ingenting å uroe deg for (tror jeg), men den eneste som kan si noe sikkert er en lege. :) Et viktig råd: IKKE plukk på dem. La dem være i fred, eller få dem fjernet profesjonelt.

Anonymous poster hash: 70000...d11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...