Heidi_forum Skrevet 14. januar 2015 #1 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg må si jeg er beskymret, har hatt denne utveksten i 1,5 - 2 år nå, og har vokst seg til ca 2-3 mm stor. Nå for tiden har jeg tenkt på dette, men har ikke turt å gå til legen om dette. Men har akkurat byttet lege så får se å bestille ny time i feb.''kulen'' er bare hard og merker ingenting om jeg klorer på den.. Den er litt lys i midten og litt rød rundt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow_Taxi Skrevet 14. januar 2015 #2 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Den har ikke vokst nevneverdig på lang tid, den er liten og den er godt avgrenset til normal hud så du har nok antagelig ikke noe å bekymre deg for, men når det er sagt så skader det ikke å få den fjernet. Legetime kan du bestille deg om du har byttet fastlege selv om de ikke har fått oppdatert listene sine, så vanskelige skal de ikke være, tilby deg å ta med bekreftelse på bytte til timen om de protesterer. Endret 14. januar 2015 av Psychegots 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Del Skrevet 14. januar 2015 Såfremt de ikke endrer seg i farge, form, eller avgrensning, har du ingenting å uroe deg for (tror jeg), men den eneste som kan si noe sikkert er en lege. Et viktig råd: IKKE plukk på dem. La dem være i fred, eller få dem fjernet profesjonelt. Anonymous poster hash: 70000...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 15. januar 2015 #4 Del Skrevet 15. januar 2015 Ser ut som en mollusk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå