Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i flere år brukt manneparfyme etter dusj om kvelden, før jeg skal legge meg. Syns det lukter så utrolig godt! Til hverdags bruker jeg selvsagt parfyme tilegnet kvinner.. Er det flere som gjør dette, eller er det veldig unormalt? :P

Anonymous poster hash: 3dcf9...ab7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sprayer intet på før jeg skal sove, men jeg kan godt bruke Bulgari Black på dagtid.

Skrevet

Pleier å lukte på manneparfyme jeg og, men sprayer det ikke på meg selv nei... Tror du menn tiltrekkes av herreparfyme? :P

Anonymous poster hash: 54480...663
  • Liker 2
Skrevet

Pleier å lukte på manneparfyme jeg og, men sprayer det ikke på meg selv nei... Tror du menn tiltrekkes av herreparfyme? :P

Anonymous poster hash: 54480...663

Nei, altså, jeg er i et langdistanseforhold... Så jeg lukter jo ikke mann når jeg ligger med noen :P

Anonymous poster hash: f5ddd...90a

Skrevet

Jeg elsker også herreparfyme, synes de lukter mye bedre enn dameparfyme. Men jeg tror jeg hadde følt det som litt rart dersom jeg skulle brukt det selv. Holder å lukte på kjæresten for min del :)

Skrevet

Spicebomb er en nydelig parfyme, den kan damer også trygt bruke.

Skrevet

Jeg bruker manneparfyme hele tiden, jeg! :) Styrer unna de som lukter veldig nydusjet mann (selv om jeg sniker meg til å bruke Davidoff Cool Water innimellom), men ellers bruker jeg det jeg synes lukter best. Dameparfymer er det sjelden jeg bruker, så sant de ikke lukter maskulint (favoritten er Sonia Rykiel Belle en Rykiel, som lukter enten maskulin dameparfyme, eller feminin manneparfyme) eller veldig muskete (Clean Skin).

Gjest Horatio Hornblower
Skrevet (endret)

feil tråd

Endret av Corto Maltese
Skrevet

Tror jeg ville stusset litt over det om jeg gikk forbi ei dame som luktet skikkelig mann :laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...