AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Jeg har i flere år brukt manneparfyme etter dusj om kvelden, før jeg skal legge meg. Syns det lukter så utrolig godt! Til hverdags bruker jeg selvsagt parfyme tilegnet kvinner.. Er det flere som gjør dette, eller er det veldig unormalt? Anonymous poster hash: 3dcf9...ab7
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Jeg sprayer intet på før jeg skal sove, men jeg kan godt bruke Bulgari Black på dagtid.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Pleier å lukte på manneparfyme jeg og, men sprayer det ikke på meg selv nei... Tror du menn tiltrekkes av herreparfyme? Anonymous poster hash: 54480...663 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Pleier å lukte på manneparfyme jeg og, men sprayer det ikke på meg selv nei... Tror du menn tiltrekkes av herreparfyme? Anonymous poster hash: 54480...663 Nei, altså, jeg er i et langdistanseforhold... Så jeg lukter jo ikke mann når jeg ligger med noen Anonymous poster hash: f5ddd...90a
miaw Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Jeg elsker også herreparfyme, synes de lukter mye bedre enn dameparfyme. Men jeg tror jeg hadde følt det som litt rart dersom jeg skulle brukt det selv. Holder å lukte på kjæresten for min del
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2015 #6 Skrevet 14. januar 2015 Spicebomb er en nydelig parfyme, den kan damer også trygt bruke.
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2015 #7 Skrevet 15. januar 2015 Jeg bruker manneparfyme hele tiden, jeg! Styrer unna de som lukter veldig nydusjet mann (selv om jeg sniker meg til å bruke Davidoff Cool Water innimellom), men ellers bruker jeg det jeg synes lukter best. Dameparfymer er det sjelden jeg bruker, så sant de ikke lukter maskulint (favoritten er Sonia Rykiel Belle en Rykiel, som lukter enten maskulin dameparfyme, eller feminin manneparfyme) eller veldig muskete (Clean Skin).
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 15. januar 2015 #8 Skrevet 15. januar 2015 (endret) feil tråd Endret 15. januar 2015 av Corto Maltese
Infinite Skrevet 15. januar 2015 #9 Skrevet 15. januar 2015 Tror jeg ville stusset litt over det om jeg gikk forbi ei dame som luktet skikkelig mann 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå