AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Selv skal jeg gifte meg på Costa del sol i Juli/aug 2015. Hvor mange gjester hadde dere? Og hva kostet det? Har foreløpig bare lagd en Facebook gruppe, og ønsker å vite ca hvor mange det blir før vi bestiller sted. Har invitert litt over 40 stk. men forventer ikke akkurat at folk tar den lange turen. Har formulert meg sånn: "I slutten av Juli eller begynnelsen av august stikker vi avgårde til Costa del sol for å gifte oss. De som vil kan slenge seg på. Hadde vært utrolig koselig med gjester, men vi har også full forståelse for at det blir vanskelig og dyrt å komme helt til Spania for å feire oss. For de som bestemmer seg for å komme, må dere betale fly og overnatting selv. MEN vi skal IKKE ha gaver da. Det blir bare mer enn utrolig om dere tar den lange turen Vi er i begynnerfasen av planlegging nå. Derfor er det fint om vi får tilbakemelding om hvem som blir med med så langt for å feire oss. Det blir vanskelig for oss å vite hvilket sted vi skal leie til bryllupet, uten at vi vet hvor mange gjester som kommer. For mer informasjon, ta kontakt med oss Og kjempefint om vi får raskest mulig tilbakemelding om dere kommer eller ikke Hilsen ......... og ......... Ca 20 har sagt at de gjerne kommer/ håper på å få det til. og noen har ikke nevnt et ord. Jeg lurer på om jeg skal tro at de fleste som jeg ikke har hørt noe fra ikke kommer? Eller om de bare venter på mer konkrete beskjeder? Jeg blir superglad uansett om vi blir ca 20(som har svart) eller 43. Og ønsker ikke å påtvinge noen den lange turen. Men syntes det er vanskelig å bestille sted for vielse og fest før jeg vet om vi blir ca 20 eller 40.Anonymous poster hash: 7a4d7...f4e Anonymous poster hash: 7a4d7...f4e
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Du kan prøve å spørre de det gjelder spesifikt? Jeg tror uansett det er vanskelig å avklare om folk kan eller ikke, siden dere ikke har satt en dato. Anonymous poster hash: 73cea...6d0
ejlisothilie Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Jeg har ikke giftet meg i Spania, men jeg har jobbet i Sjømannskirken på Costa del Sol! Ang priser på steder der nede, er det ikke så dumt å kontakte Sjømannskirken, de har en grei oversikt og noen samarbeidspartnere når det gjelder festlokaler. Mulig de kan skaffe til en ok pris også
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Tusen takk for svar dere Jeg har med en som skal vie/velsigne oss. Derfor er ikke sjømannskirke aktuelt for oss. Ønsker å gifte oss på stranda eller en hage, der også festen kan være. TSAnonymous poster hash: 7a4d7...f4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå