Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. august 2004 #1 Skrevet 3. august 2004 Det er ikke rart Norge har blitt et farlig land. Det er en ting som har forandret seg voldsomt i Norge i etterkrigstiden. Jeg synes det begynner å bli ganske mange "enkelttilfeller" nå, når skal man begynne å se sammenhengen? http://www.nrk.no/nyheter/bakgrunn/2174704.html http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/1565575.html
Gjest Valhalla Skrevet 3. august 2004 #2 Skrevet 3. august 2004 Du slenger deg på samme linje som Trøffel nå. Hold deg til saken ikke kom med latterlige avsporinger
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. august 2004 #3 Skrevet 4. august 2004 Avspore en tråd jeg har startet? Det er godt gjort. Kanskje du burde holde deg til saken i den tråden, og ikke blande trøffel inn i dette? Jeg syns ikke det er noe koselig å dra ut på f.eks hyttetur eller ut på landet i Norge. Hver gang jeg ser på en kårbolig, tenker jeg på "berikelsen" norsk kultur og trippeldrap. Hver gang jeg ser en AG-3, tenker jeg på "berikelse" og norske heimevern-tradisjoner. Ser du ingen sammenheng her? Jeg håper virkelig at folk blir redde sånn at vi kan sanke flere stemmer til Rattlesnakes svært så populistiske og enkle løsningspartiet.
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #4 Skrevet 4. august 2004 Jeg synes vi skal forby heimevernet, dét vil løse ganske mye ganske fort. Send heimevernssoldatene tilbake dit de kom fra, og la oss hjelpe dem der! Det er tross alt et spørsmål om kultur, dette her, og vi vil ikke ha heimevernskultur innenfor våre grenser!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. august 2004 #5 Skrevet 4. august 2004 Jeg er helt enig, samt at norske bondegårder bør rives ned. Jeg har også samlet opp nok en norsk "berikelse". Se hva den typiske norske drikkerkulturen fører til. Har norske menn ingen samvittighet? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=237286
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #6 Skrevet 4. august 2004 Har norske menn ingen samvittighet? Jo, det har vi. Men norske pensjonister har ingen samvittighet, det viser jo denne saken med all mulig tydelighet! Han er vel østlending, forresten..?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. august 2004 #7 Skrevet 4. august 2004 Han er vel østlending, forresten..? Som østlending vil jeg på vegne av alle østlendinger ta sterkt avstand fra dette. Jeg skal også demonstrere mot det, selv om dette ikke har noe med meg å gjøre i det hele tatt. Takk og pris for at jeg ikke er pensjonist ihvertfall, for da hadde jeg følgt meg direkte medskyldig i dette her..*puh*
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #8 Skrevet 4. august 2004 Men det er vel fortsatt kultur vi snakker om?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. august 2004 #10 Skrevet 4. august 2004 Men det er vel fortsatt kultur vi snakker om? Eeeh..jo..jo, det er klart!..
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #11 Skrevet 4. august 2004 Det er dette heimevernet burde handlet om, vettu!
Gjest TomKrus Skrevet 4. august 2004 #12 Skrevet 4. august 2004 Det er dette heimevernet burde handlet om, vettu! På Roskilde-festivalen har man små tropper av høyt trente kosere. Kanskje noe å vurdere for heimevernet? Om ikke anent kan de da brukes til noe mer fornuftig enn å drepe folk.
Gjest Poirot Skrevet 4. august 2004 #13 Skrevet 4. august 2004 Norge er da ikke noe farlig land å bo i, sammeliknet med de fleste andre land vi liker å sammenlikne oss med.
aline Skrevet 4. august 2004 #14 Skrevet 4. august 2004 Poirot: ...har du lest "hater østlendinger" tråden? Og "tatt" poenget med den? samme som skjer her....
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #15 Skrevet 4. august 2004 Norge er da ikke noe farlig land å bo i' date=' sammeliknet med de fleste andre land vi liker å sammenlikne oss med.[/quote'] Neida, men Rattlesnake har evig rett i at det er en ting som har forandret seg voldsomt i Norge i etterkrigstiden. Jeg synes det begynner å bli ganske mange "enkelttilfeller" nå, når skal man begynne å se sammenhengen? Dette er viktig å ta opp, så det var litt trist at tråden ble flyttet hit...
Gjest GreenSky Skrevet 4. august 2004 #16 Skrevet 4. august 2004 Det er farlig å leve. Kanskje like greit å ta livet av seg, sånn for sikkerhetsskyld.
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #17 Skrevet 4. august 2004 Det er farlig å leve. Kanskje like greit å ta livet av seg' date= sånn for sikkerhetsskyld. Det vil jeg ikke anbefale - for hvis alle tenker slik blir Norge en nasjon av metanoldistribuerende heimevernere. :o Blir det så ille kan vi like godt melde oss inn i EU, også! Men dét er kanskje verd en egen tråd?
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #18 Skrevet 8. august 2004 På Roskilde-festivalen har man små tropper av høyt trente kosere. Kanskje noe å vurdere for heimevernet? Om ikke anent kan de da brukes til noe mer fornuftig enn å drepe folk. Du sier noe der. Det samme gjelder mange med befalsbakgrunn i forsvaret, som med sjokk oppdager at det i det sivile liv er forbløffende lav etterspørsel etter folk som kan brøle veldig høyt og/eller sløse vekk vanvittige mengder penger.
Gjest TomKrus Skrevet 8. august 2004 #19 Skrevet 8. august 2004 Nok et "enkelttilfelle": De er også enormt frustrert og forbanna over at gjerningsmannen, som har flere lovbrudd på rullebladet, slapp varetektsfengsling. Ifølge ham selv er han blitt drapstruet fire ganger av personer i miljøet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå