Gå til innhold

Tinder hvor mange matcher har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange matcher har dere fått på tinder og hvilket kjønn er dere. Har dere vært der lenge?

(Jeg er mann og har nå 6 matcher vært der siden nyttår). Synes det er lite og bor i en av norges største byer.)

Hvilke planer har med tinder? flørt?Forhold? bare sex????snoking?

Jeg vil gjerne møte ei dame for en flørt og om kjemien er god så vil jeg knulle henne og om vi virkelig finner tonen så går jeg for et forhold.

Anonymous poster hash: 897f4...3e0
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinne 26, vært på tinder i ca 6 mnd. Har ikke så mange matcher, ca 15 stk. Men merker jeg tryker NOPE på de aller fleste. Synes egentlig hele greien er veldig overfladisk, de flese ha jo bare bilde av seg selv og ingen under tekst, og synes det er vaskelig å skulle like noen på bare utsende. meldte meg egentlig på tinder for å finne en date (eller flere) og se om det kunne utvikle seg til noe mere.

Anonymous poster hash: 0bed4...2e1
Skrevet

Jente 24. Opprettet vel tinder rundt oktober 2014.

På det meste har jeg vel hatt 15 match (har bare trykt liker på max 25 selv da) Noen har falt fra da jeg rett og slett ikke er aktiv i det hele tatt! Nesten aldri blitt startet en samtale med, og aldri startet en selv. Synes som hun over her, at det er for overfladisk.. Det merker jeg bare på meg selv når jeg ser så mange NOPE det blir.

De fleste har 1-2 bilder og 0 tekst.. Er liksom ikke så mye å gå ut ifra. Så da blir det NOPE med mindre jeg synes de er skikkelig attraktive.

Tenkte også å se etter en flørt, date, men næh.. jeg merker jeg må ha litt mer å gå på :P

Et tips er hvertfall å ha noen ord om deg selv :) og ikke bare frilufts bilder og i bar overkropp som så mange andre...

Anonymous poster hash: 13c44...f9d
Skrevet

Litt over 2000, men så har jeg vært på tinder i ett år da. Det er ikke så mye å skryte av når man er jente egentlig. får jo match med alle omtrent.

Anonymous poster hash: 6efe0...64a
Skrevet

Rundt 80 matcher. Bergen. Men få svarer. Noen svarer litt så gidder de ikke mer. Ikke vet jeg hvorfor spør ikke noe rart og er gjerne litt humoristisk

Skrevet

Har vært på Tinder ett år og har fått ca. 300 matcher.

Har silt ut fra disse og kanskje sendt melding til en ca. 10 prosent der halvparten igjen har svart tilbake.

Hender også at noen av matchene har sendt melding først, men opplever nok at jenter på Tinder forventer at det er motparten som først skal ta kontakt.

Ellers så opplever jeg ikke Tinder som en sexapp, de aller fleste jeg har hatt dialog med ønsker stort sett noe seriøst.

Anonymous poster hash: 15a17...84f
Skrevet

Har vært av og på på tinder i ca 1 år og fått rundt 900 matcher. Nå har ikke jeg vært superkresen siden jeg mest har brukt det for gøy og gitt alle som i mine øyne er greie en sjanse. Har møtt noen av de, 2 kun for sex og 3 det ble noe litt mer seriøst med.

Skrevet

Har vært av og på på tinder i ca 1 år og fått rundt 900 matcher. Nå har ikke jeg vært superkresen siden jeg mest har brukt det for gøy og gitt alle som i mine øyne er greie en sjanse. Har møtt noen av de, 2 kun for sex og 3 det ble noe litt mer seriøst med.

Kult. Hvordan gikk dere fram når dere møttes kun for sex? Jeg pleier å vente til 2.date i hvertfall før jeg går inn for det. (er mann). Har litt sperrer med å bare gå rett på sex uten å ha møtt jenta og prate med henne. Liker også at hu føler seg trygg når vi skal knulle, da synes jeg hun leverer bedre i senga.

Skrevet

Hvorfor matcher man med personer også gidder man ikke å svare de. Ser ikke poenget. Det er vell det eneste jeg ikke begriper på tinder.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor matcher man med personer også gidder man ikke å svare de. Ser ikke poenget. Det er vell det eneste jeg ikke begriper på tinder.

Skjønner ikke jeg heller. Har også opplevd å få tlf nr til noen som ikke svarer på SMS...

Skrevet

Jeg har hatt Tinder siden slutten av oktober, har rundt 90 matcher nå. Har slettet en del og blitt slettet av andre. Har chattet med ca tjue gutter og møtt fem.

Anonymous poster hash: fb54e...2ed
Skrevet

Kult. Hvordan gikk dere fram når dere møttes kun for sex? Jeg pleier å vente til 2.date i hvertfall før jeg går inn for det. (er mann). Har litt sperrer med å bare gå rett på sex uten å ha møtt jenta og prate med henne. Liker også at hu føler seg trygg når vi skal knulle, da synes jeg hun leverer bedre i senga.

Haha, litt sent svar her.

Da er det jo litt dirtysnapping og sexy meldinger og slikt på forhånd, og at begge har lagt vekk ideen om at det er noe mer enn sex, slik at ingen føler seg brukt eller vil ha noe mer med en gang. Kan være litt kleint i starten, er jo ikke slik at vi bare hopper rett til køys, men da er det lettere hvis man møtes når man er på byen eller noe, slik at det blir mer naturlig liksom.

Anonymous poster hash: 9bc46...948

Skrevet

Tre. :P Ordnet ny profil etter lang tids opphold for et par dager siden da. Kan jo være det dukker opp noen flere etterhvert. Hovedplanen er vel egentlig tidsfordriv, men tenkte jeg skal prøve å svare på eventuelle meldinger, så får vi se. Er åpen for det meste.

Skrevet

Mann. Kanskje 10 matcher på 19 måneder.

Skrevet

Kvinne. Hadde 200 matcher, fikk 140 de tre første dagene, deretter har jeg vært av og på.. Kanskje i 1 måned totalt. Slettet kontoen nå. Hørtes kanskje rart ut men er ganske kresen på hvem jeg liker der. Ingen tattiser, ingen selfies i senga, ingen treningsselfies, ingen festbilder, ingen høydeangivelser, ingen røykebilder, ingen piercinger.

Anonymous poster hash: e1184...2b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...