Gjest Fenrir Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 (endret) Så en tråd om det var lettere for slankere jenter å få seg type. Også lurte jeg på da, dere som har litt ekstra. Har dere lyst å bli slankere, og eventuelt hvorfor dere ikke tar tiltak?. Denne tråden er ikke ment som noe kritikk og jeg vil helst ikke se at andre brukere er slemme og kritisere de som svarer på tråden med negativitet. Endret 14. januar 2015 av Fenrir
Søken Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Ja, jeg vil det. For mitt vedkommende så har jeg gått ned en del i vekt, men sliter med de siste 10-15 kiloene. Føler meg ikke komfortabel i egen kropp, og da vet jeg at det skinner igjennom. Er singel, og det er så sinnsykt masse flotte pene jenter der ute som man konkurrerer med.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Jeg var aldri populær blant menn da jeg var tynn og er det heller ikke nå. Går på medisiner som gjør at jeg har gått opp en del i vekt. Jobber med å gå ned ca 10 kg nå. Mannfolk vil ikke ha meg uansett så er hvertfall ikke fordi jeg vil ha en mann at jeg slanker meg! Anonymous poster hash: 1b8eb...a1e
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Vel, eneste innsats kvinnfolk trenger å gjøre er egentlig å gå i gymmen 2-4 ganger i uken å forme en noenlunde frisk figur og vesen. Samt ikke overspise på godteri og det der. Derfor overrasker det meg at noen eller så mange faktisk ikke gidder å legge ned den lille innsatsen :? men klager og trøstespiser i vei. Anonymous poster hash: a2a37...bff
Gjest Fenrir Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Vel, eneste innsats kvinnfolk trenger å gjøre er egentlig å gå i gymmen 2-4 ganger i uken å forme en noenlunde frisk figur og vesen. Samt ikke overspise på godteri og det der. Derfor overrasker det meg at noen eller så mange faktisk ikke gidder å legge ned den lille innsatsen :? men klager og trøstespiser i vei. Anonymous poster hash: a2a37...bff Ja det skal faktisk veldig lite til. Litt sunn kosthold og litt trening så raser man ned i vekt. Men alle tilfeller er ikke slik at de kan gå ned i vekt som de som går på medisiner eller har noe annet helse relatert problem. Kan hende de har en fantastisk personlighet da. Man må bare bli kjent med personen først. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #6 Skrevet 14. januar 2015 Vel, eneste innsats kvinnfolk trenger å gjøre er egentlig å gå i gymmen 2-4 ganger i uken å forme en noenlunde frisk figur og vesen. Samt ikke overspise på godteri og det der. Derfor overrasker det meg at noen eller så mange faktisk ikke gidder å legge ned den lille innsatsen :? men klager og trøstespiser i vei. Anonymous poster hash: a2a37...bff Jeg er tynn og sprek nå, men jeg vet godt hvordan det er på den andre siden også. For noen år siden slet jeg med overspising, og det var rett og slett umulig for meg å la være å spise til magen min nesten brast. Så, ja, teorien er enkel, men det er en psykologisk faktor der også. Anonymous poster hash: 4f15b...26e 1
Gjest Fenrir Skrevet 14. januar 2015 #7 Skrevet 14. januar 2015 Jeg er tynn og sprek nå, men jeg vet godt hvordan det er på den andre siden også. For noen år siden slet jeg med overspising, og det var rett og slett umulig for meg å la være å spise til magen min nesten brast. Så, ja, teorien er enkel, men det er en psykologisk faktor der også. Anonymous poster hash: 4f15b...26e Da må man lære seg selvdisiplin og eventuelt søke hjelp hvis man ikke greier dette selv og det går utover helsen og livet ditt og du gjerne vil gå ned i vekt.
Gjest Vind Skrevet 14. januar 2015 #8 Skrevet 14. januar 2015 Nei, han er glad i meg nøyaktig som jeg er. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #9 Skrevet 14. januar 2015 Etterhvert som man blir litt eldre i hodet sitt så skjønner man at så lenge utstrålingen er på plass, så faller den rette mannen for deg uansett. Nå er jeg ikke megatjukk, jeg har litt ekstra og jeg har ingen gutteproblemer.. Jeg har ingen problemer med å finne en mann som uoppfordret forteller meg hvor utrolig vakker jeg er inni og utenpå. Selvsagt irriterende for single venninner som ser at mennene er veldig kjekke, og at jeg dropper dem (ikke den andre veien rundt). Anonymous poster hash: 51b62...bc6 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #10 Skrevet 14. januar 2015 Har ei venninne som ikke klarer å driver på med menn før hun går ned i vekt. Jeg er derimot veldig slank, men er fortsatt singel på mitt tredje år.. Tror ikke gresset alltid er grønnere på den andre siden! Anonymous poster hash: d03d5...66d 2
Gjest Fenrir Skrevet 14. januar 2015 #11 Skrevet 14. januar 2015 Har ei venninne som ikke klarer å driver på med menn før hun går ned i vekt. Jeg er derimot veldig slank, men er fortsatt singel på mitt tredje år.. Tror ikke gresset alltid er grønnere på den andre siden! Anonymous poster hash: d03d5...66d Gjør du så voldsomt selv for å finne deg en da=)?. Eller tar du det som det kommer?
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #12 Skrevet 14. januar 2015 Ja det skal faktisk veldig lite til. Litt sunn kosthold og litt trening så raser man ned i vekt. Men alle tilfeller er ikke slik at de kan gå ned i vekt som de som går på medisiner eller har noe annet helse relatert problem. Kan hende de har en fantastisk personlighet da. Man må bare bli kjent med personen først. Hvorfor er dere menn så obsessed med vekt på damer? Det er nesten unormalt det her. Anonymous poster hash: 1b8eb...a1e 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #13 Skrevet 14. januar 2015 Gjør du så voldsomt selv for å finne deg en da=)?. Eller tar du det som det kommer? Jeg er nesten på dater hver uke, og jeg bruker mye tid på å finne noen. Hun sitter derimot hjemme å spiser potetgull å ser på tv, samt klager over at hun aldri går ned i vekt.. Blir litt oppgitt da jeg selv prøver å dra henne med ut. Anonymous poster hash: d03d5...66d
Gjest Bruker1000 Skrevet 14. januar 2015 #14 Skrevet 14. januar 2015 Vel, jeg har i løpet av livet vært både kjempeslank og ganske chubby, fikk ingen gutter da jeg var slank, nå er jeg chubby og har hatt to kjærester.. Tror det er selvtilliten og hva du utstråler som er nøkkelen her 1
Gjest Trollkarlen Skrevet 14. januar 2015 #15 Skrevet 14. januar 2015 (endret) http://i.imgur.com/xa3agWd.jpg Endret 14. januar 2015 av Trollkarlen
Gjest Fenrir Skrevet 14. januar 2015 #16 Skrevet 14. januar 2015 Hvorfor er dere menn så obsessed med vekt på damer? Det er nesten unormalt det her. Anonymous poster hash: 1b8eb...a1e Er ikke obsessed i det hele tatt jeg. Men jeg mener det er viktig for helsen å mosjonere og holde seg i form og en bonus ved det er som regel at man går ned i vekt.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #17 Skrevet 14. januar 2015 Er ikke obsessed i det hele tatt jeg. Men jeg mener det er viktig for helsen å mosjonere og holde seg i form og en bonus ved det er som regel at man går ned i vekt. Har du spiseforstyrrelser? Du minner om en som datet en venninne av meg, han kritiserte alt vi spiste. Ikke veldig sjarmerende trekk. Anonymous poster hash: 1b8eb...a1e 4
Gjest Blubberella Skrevet 14. januar 2015 #18 Skrevet 14. januar 2015 Så en tråd om det var lettere for slankere jenter å få seg type. Også lurte jeg på da, dere som har litt ekstra. Har dere lyst å bli slankere, og eventuelt hvorfor dere ikke tar tiltak?. Denne tråden er ikke ment som noe kritikk og jeg vil helst ikke se at andre brukere er slemme og kritisere de som svarer på tråden med negativitet. Jeg vil bli litt slankere, men ikke verken for å skaffe nye beundrere eller beholde han jeg har. For meg er målet å bli sunnere. Jeg kommer aldri til å spise enormt sunt eller trene flere ganger i uka, det er noe jeg klarer ei kort stund for så å bli dritlei og gi opp. For meg er livskvalitet mer enn å være "slank og pen" og bli beundret for utseendet, så jeg går for et kompromiss. Hovedmålet er å ikke gå opp i vekt, og så gjør jeg små justeringer for å endre livsstilen litt etter litt. Jeg har brukt to år på å gå ned 9 kilo, og da har jeg bare spist bittelitt mindre og sunnere og gått turer. For meg er det en seier selv om de fleste velger å rase ned 9 kilo på mye kortere tid. Jeg skal klare å gå ned litt til og bli litt sprekere, men jeg kommer aldri til å bli noen slank sylfide eller veltrent prakteksemplar. Det er faktisk helt ok for meg Jeg er fornøyd med å være lubben, ha sånn halvgod kondis og være sånn som jeg er. Mulig jeg tidligere har gått glipp av mange menn fordi jeg ikke har trent nok og spist sunt nok, men ikke har jeg merket noe til det selv og ikke hadde jeg noe problem med å få min nåværende kjæreste på kroken heller. Han liker faktisk kroppen min som den er. Folk er forskjellige både når det gjelder hva de tenner på og hvor opptatt de er av å være slank nok i andres øyne. 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #19 Skrevet 14. januar 2015 Da må man lære seg selvdisiplin og eventuelt søke hjelp hvis man ikke greier dette selv og det går utover helsen og livet ditt og du gjerne vil gå ned i vekt. Kjære vene. Var ikke denne trådens mening å ikke dømme noen, hæ?. Å si at det er så enkelt som å bare lære seg selvdisiplin faller på sin egen urimelighet. Du gir råd, men har ikke peiling. Sorry, men det skinner igjennom hva baktankene til denne tråden var. Trist, for den kunne jo blitt så bra. Anonymous poster hash: 0e23a...8b8 5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #20 Skrevet 14. januar 2015 Kjære vene. Var ikke denne trådens mening å ikke dømme noen, hæ?. Å si at det er så enkelt som å bare lære seg selvdisiplin faller på sin egen urimelighet. Du gir råd, men har ikke peiling. Sorry, men det skinner igjennom hva baktankene til denne tråden var. Trist, for den kunne jo blitt så bra. Anonymous poster hash: 0e23a...8b8 Høres ut som ts har anorexia. Anonymous poster hash: 1b8eb...a1e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå