Gå til innhold

Kan det være lavt stoffskifte?Noen som har erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på om det er noen som har /har hatt samme problemer som meg og om det har bedret seg av seg selv, eller det viste seg å være vært lavt stoffskifte, og deretter bedret seg med medisin?

Jeg har slitt med så mye rart, og har begynt å tenkte på lavt stoffskifte.Men det er jo en haug av andre autoimmune sykdommer som også kan gi dette eller at det "bare er sånn" ..

Det begynte med mageproblemer ,og føler at jeg ikke tar opp nok vitaminer og mineraler.Jeg har hatt jernmangelanemi der jeg fikk høy puls og nesten hyperventilering.Selv om jeg spiser kjøtt og andre produkter med jern.Fremdeles har jeg litt lavt jern,men i normalområdet.

Begynte også med blæreproblemer,føles ut som å alltid ha blærekatarr/irritert blære. Har nesten kronisk tette bihuler, hår som ofte har vært tørt og brekker før det vokser ut, røyter endel og særlig har jeg mistet hår i tinningen så det minner om "ammeviker".Øynene har blitt tørrere, det svir ofte i de,det har kommet mer de siste 2 årene.Men særlig det siste året og de siste månedene har øynene hatt mye svie og siste måneden verre.

Føler meg også : Treg, ukonsentrert,glemsom,spiser mindre,lav hvilepuls selv om jeg ikke er godt trent,får veldig lett blåmerker, Noen røde prikker på foten og andre steder som har kommet og gått og ikke klør. Fått angst for alt dette og er faktisk blitt deprimert.

Mere astmasymptomer,var hos legen som påviste astma som det er lenge siden jeg har merket noe til. Litt lavt blodtrykk, føler meg tiltaksløs. Nesten som jeg kan få "blackouts", jeg er student og på skolen var det noen som spurte om en oppgave og jeg husket plutselig ikke det gruppen vår hadde blitt enige omså jeg måtte skynde meg å finne det i notatene.Ble litt flaut å si at jeg ikke husket det ! Jeg har et barn i skolealder og jeg synes de fleste av symptomene kom en tid etter fødsel. Det var ikke slik før.

Dette ble litt langt men !

Så hvis noen har noen erfaringer ville jeg blitt glad om noen delte !

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...