AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Koman igjen jenter meld dere opp på sukker. er alt for få seriøse damer der og som svarer Anonymous poster hash: eb404...64b
Alvea Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Hvorfor ikke? Jeg er jente selv og traff min samboer der. Vært kjærester i 3 år nå i januar <3 Anbefales! Tror ikke vi hadde møtt hverandre tilfeldig på byen eller andre steder tilfeldig. Ingen av oss er noe glade i å være ute på byen og vi har ingen felles venner. Vi matcher utrolig bra sammen og føler virkelig jeg har funnet drømmemannen 1
Søgni Skrevet 14. januar 2015 #6 Skrevet 14. januar 2015 Hvorfor ikke? Jeg er jente selv og traff min samboer der. Vært kjærester i 3 år nå i januar <3 Anbefales! Tror ikke vi hadde møtt hverandre tilfeldig på byen eller andre steder tilfeldig. Ingen av oss er noe glade i å være ute på byen og vi har ingen felles venner. Vi matcher utrolig bra sammen og føler virkelig jeg har funnet drømmemannen For min del er det nok i utgangspunktet uaktuelt (er ikke aktivt på jakt etter en date), men om jeg var i tvil, så hadde informasjonen jeg har fått gjennom å lese på KG vært det som hadde avgjort at NEI, noe sukkermedlemskap blir ikke aktuelt her i gården. - Bilde. Å velge et representativt utvalg, der man ikke virker penere, styggere, dummere, smartere, mer eller mindre friluftsinteressert eller mer eller mindre trent, mer eller mindre oppegående og sosialt veltilpasset enn man er. - Teksten. Ikke vær for kort, ikke skriv for langt, ikke prøv å vær morsom, ikke vær treig, vis personlighet, ikke skryt, få frem dine positive sider, vær klar på hva du ønsker og kan tilby (ohoi, her er de harde markedskreftene et viktig stikkord, det gjelder å vise sosial tilhørighet, smak, selvinnsikt, ydmykhet, og evne til salg på en og samme gang, noe som blir for mye for en enkel stakkar, og i det hele tatt..) Når man da har lagt ned en innsats på linje med å skrive en masteroppgave i denne profilen, så er det en reell risiko for at man stort sett ender opp med "Hei, pule?"/penisbilder/noe i samme kategori fra folk som åpenbart ikke har lest et kløyva ord av mesterverket av en profil, og om man slumper til å svare mer enn 3 timer etter en melding er sendt, så får man muligens en drøfting om at alle kvinner er prinsesser og utakknemlige. Jada, det er nok en smule mer nyansert enn det her. Jeg forstår at mange finner hverandre, og at nettdating er helt innafor i 2015. Jeg er glad for at muligheten finnes for de som ønsker det! Likevel må jeg bare si takk, men ellers takk. 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #7 Skrevet 14. januar 2015 Sukker? No thanks. Full av freaks. Han ene jeg møtte skrøt av herpesen sin. Klin gæren. Har også fått masse penisbilder. Æsj. Aldri mer nettdating på meg. Bare kåte useriøse griser der jo Anonymous poster hash: f46a3...7ee 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #8 Skrevet 14. januar 2015 Selv om det finnes noen bra menn på nettdating, består det for det meste av bunnslammet av menn i samfunnet. Menn som har store mangler når det gjelder sosial intelligens og normal oppførsel. Anonymous poster hash: 0aa31...735
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #9 Skrevet 14. januar 2015 Selv om det finnes noen bra menn på nettdating, består det for det meste av bunnslammet av menn i samfunnet. Menn som har store mangler når det gjelder sosial intelligens og normal oppførsel. Anonymous poster hash: 0aa31...735 Så frekt. Og hva mener du så om damene der inne da? Likeså? Tror noen har hatt dårlige erfaringer. Anonymous poster hash: eb404...64b 1
vannm75 Skrevet 14. januar 2015 #10 Skrevet 14. januar 2015 ok. da det sikkert finnes mange menn med skumle dårlige hensikter der ute... og til dere jenter som klager over kvaliteten over menn på diverse kontaktsider.. dere får som fortjent, når dere kun går etter det fysiske og ytre... da må du rekne med å bli såret og sviktet.. hadde dere bare giddet å ta dere tid til å bli kjent med et skikkelig mannfolk... ingen som har kontaktet meg.. .selv om jeg ikke ser ut som bradd pitt, så vet jeg at jeg har minst like mange gode egenskaper som mange av de som dere lar bli sjekket opp ... jeg vet jeg kan tilfredsstille mange av dere damer der ute, mye bedre enn mange andre der ute.. men jeg får dessverre (for dere damer) sjelden sjansen...
Gjest DitteH Skrevet 14. januar 2015 #12 Skrevet 14. januar 2015 ok. da det sikkert finnes mange menn med skumle dårlige hensikter der ute... og til dere jenter som klager over kvaliteten over menn på diverse kontaktsider.. dere får som fortjent, når dere kun går etter det fysiske og ytre... da må du rekne med å bli såret og sviktet.. hadde dere bare giddet å ta dere tid til å bli kjent med et skikkelig mannfolk... ingen som har kontaktet meg.. .selv om jeg ikke ser ut som bradd pitt, så vet jeg at jeg har minst like mange gode egenskaper som mange av de som dere lar bli sjekket opp ... jeg vet jeg kan tilfredsstille mange av dere damer der ute, mye bedre enn mange andre der ute.. men jeg får dessverre (for dere damer) sjelden sjansen... Bare dette gjør at jeg ville skygget banen......... 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #13 Skrevet 14. januar 2015 Så frekt. Og hva mener du så om damene der inne da? Likeså? Tror noen har hatt dårlige erfaringer. Anonymous poster hash: eb404...64b Det er ikke frekt, det er fakta. Det har vært utallige tråder her på KG, og andre steder, hvor det kommer frem eksempler på dette. Hvis du virkelig er en velfungerende mann med sunn sosial intelligens, vil du også bli berørt av dette når det gjelder nettdating. Siden en av grunnene til at mange kvalitetskvinner holder seg unna nettdating, er nettopp at det er så stor overflod av disse abnormale mennene. Anonymous poster hash: 0aa31...735
fullførsetningen Skrevet 14. januar 2015 #14 Skrevet 14. januar 2015 Jeg har profil der, men har ikke gjort så mye ut av den. Ei heller har jeg kontaktet noen, man må visst betale for å gjøre det. Hvis der er slik at man blir sett på som samfunnets bunnslam av å ha profil der, så kan jeg liksågodt bare slette den... Neida. Kommer til å ha den ligge, i tilfelle noen skulle kontakte meg, selv om jeg er rimelig overbevist om at det aldri kommer til å skje.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #15 Skrevet 14. januar 2015 Jeg har profil der, men har ikke gjort så mye ut av den. Ei heller har jeg kontaktet noen, man må visst betale for å gjøre det. Hvis der er slik at man blir sett på som samfunnets bunnslam av å ha profil der, så kan jeg liksågodt bare slette den... Neida. Kommer til å ha den ligge, i tilfelle noen skulle kontakte meg, selv om jeg er rimelig overbevist om at det aldri kommer til å skje. Du blir ikke automatisk bunnslam av å ha profil der. Men det er ikke til å komme bort fra, at bunnslammet av menn i samfunnet har en tendens til å trekkes til diverse nettdatingsider. Anonymous poster hash: 0aa31...735
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #16 Skrevet 14. januar 2015 Det er ikke frekt, det er fakta. Det har vært utallige tråder her på KG, og andre steder, hvor det kommer frem eksempler på dette. Hvis du virkelig er en velfungerende mann med sunn sosial intelligens, vil du også bli berørt av dette når det gjelder nettdating. Siden en av grunnene til at mange kvalitetskvinner holder seg unna nettdating, er nettopp at det er så stor overflod av disse abnormale mennene. Anonymous poster hash: 0aa31...735 Er like mange "abnormale menn der ute" Du finner de over alt ikke bare sukker. Det er tull, dere har bare dårlig dømme kraft og møter og snakker med helt feile gutter. Jeg er der inne fordi jeg jobber så mye og drikker så lite så har rett og slett ikke tid til å gå rundt å lete etter damer. Men tid til hun skal jeg alltid få til- Anonymous poster hash: eb404...64b 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #17 Skrevet 14. januar 2015 Er tull å si at det er bunnslam på dating nett sider nå orker jeg ikke å diskutere med dere mer, er frekke og har sikkert brendt dere noe voldsomt. Stakkars jenter. Anonymous poster hash: eb404...64b
Gjest Snuppi Skrevet 14. januar 2015 #18 Skrevet 14. januar 2015 ok. da det sikkert finnes mange menn med skumle dårlige hensikter der ute... og til dere jenter som klager over kvaliteten over menn på diverse kontaktsider.. dere får som fortjent, når dere kun går etter det fysiske og ytre... da må du rekne med å bli såret og sviktet.. hadde dere bare giddet å ta dere tid til å bli kjent med et skikkelig mannfolk... ingen som har kontaktet meg.. .selv om jeg ikke ser ut som bradd pitt, så vet jeg at jeg har minst like mange gode egenskaper som mange av de som dere lar bli sjekket opp ... jeg vet jeg kan tilfredsstille mange av dere damer der ute, mye bedre enn mange andre der ute.. men jeg får dessverre (for dere damer) sjelden sjansen... Utsagn fra menn som deg gjør at kvinner vegrer seg til å melde seg inn på sukker. Det ser ut som den type mann som du utgir deg for å være, er overrepresentert på nettdating sidene. Hvem gidder å bli kjent med menn som tydeligvis mangler grunnleggende sosial kompetanse?? - Tenk heller på det du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå