AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 I butikken jeg handler på at jeg en sjelden gang sett en kjekk mann som jobber der. Han har aldri vært i kassa når jeg har vært der. Men han er så kjekk!! Og de få gangene jeg har fått øyekontakt greier jeg aldri å holde blikket, og har prøvd å presse fram ett smil. Jeg er utrolig sjenert av meg (til tross for mine 32år) og har prøvd å manne meg opp til ett "Hei", men greier ikke det en gang. Så uten å vite navnet på denne kjekkasen så ville jeg prøve å finne ut hvem han var og om han er singel. Etter en runde på google så fant jeg han. Men han er ikke på FB. Fant bare adr og mobil nummer. Men føler jeg ikke kan sende han en meld uten å virke som en stalker/psyko. What to do???Anonymous poster hash: c6f73...431
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Slapp av du er ikke den eneste, jeg må med skam innrømme at jeg drev og snoket på instagrambildene til dama til eksen min hver dag ei vending her. Er ferdig med den perioden nu ja og skammer meg veldig!!! 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Og jeg snoka en stund på søstra til eksen sin instagram, fordi hun alltid la ut mange bilder av han der Begynn med et "hei" du. Kan komme langt med det Anonymous poster hash: 11815...b5b
Noope Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Du er ikke en stalker! Vi nordmenn er for sjenerte og innadvendte, og tror vi er stalkere hele tiden. Men å sende en melding kommer kanskje litt brått på på ham? Kanskje du burde prøve å si litt mer hei først?? Du burde få hjelp til å forfatte meldingen om du tenker å sende den.. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #6 Skrevet 14. januar 2015 Du er ikke en stalker! Vi nordmenn er for sjenerte og innadvendte, og tror vi er stalkere hele tiden. Men å sende en melding kommer kanskje litt brått på på ham? Kanskje du burde prøve å si litt mer hei først?? Du burde få hjelp til å forfatte meldingen om du tenker å sende den.. Jeg er i den butikken nesten hver dag. Men det kan gå måneder mellom hver gang jeg ser han. Til tross for at han er butikksjef der. Så gudene vet når jeg ser han neste gang. Bare tanken på å si hei får meg til å pisse i buksa 😁Anonymous poster hash: 5ec16...241
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 14. januar 2015 #7 Skrevet 14. januar 2015 Jeg kaller det "nysgjerrig" når jeg gjør sånne ting
Charlene87 Skrevet 15. januar 2015 #8 Skrevet 15. januar 2015 Det var også en gutt som jeg likte som jobbet på butikk. Han la merke til meg etter 2 uker. en kompis av meg som kjente han hooket han opp for meg og vips så var vi på date ;-) 1
Br1s3n Skrevet 15. januar 2015 #9 Skrevet 15. januar 2015 Jeg er i den butikken nesten hver dag. Men det kan gå måneder mellom hver gang jeg ser han. Til tross for at han er butikksjef der. Så gudene vet når jeg ser han neste gang. Bare tanken på å si hei får meg til å pisse i buksa Anonymous poster hash: 5ec16...241 Du er vel antakelig den søteste stalkeren i verden.
79kreps Skrevet 15. januar 2015 #10 Skrevet 15. januar 2015 Jeg har vært ute for noe lignende. Jeg fikk plutselig nakenbilde av en ukjent dame som hadde sett meg i butikken jeg jobbet i. Navnet mitt stod på kvitteringen, så da hadde hun søkt opp nr og fant ut at dette var veien å gå. Om jeg var deg ville jeg bare sagt hei, enkelt og greit. Vil ta seg bedre ut om dere har utvekslet noen ord i forkant før du sender en melding etter å ha klart å spore ham opp.
Valentin Skrevet 15. januar 2015 #11 Skrevet 15. januar 2015 Som ansatt i butikk er han nok veldig vant med og si hei til kunder. ikke tenk så mye på det 1
Charlene87 Skrevet 15. januar 2015 #12 Skrevet 15. januar 2015 Jeg er i den butikken nesten hver dag. Men det kan gå måneder mellom hver gang jeg ser han. Til tross for at han er butikksjef der. Så gudene vet når jeg ser han neste gang. Bare tanken på å si hei får meg til å pisse i buksa Anonymous poster hash: 5ec16...241 Neste gang du ser han så sier du" jeg syns du er skikkelig søt, har du lyst til å bli med på kafé med meg en gang:-) " mannfolk gjør det på meg, Eller spør om du kan adde han på Facebook. Damer kan vel skjekke de også ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå