Gå til innhold

Nervøs før permanent make up av bryn; ønsker erfaringer fra Sol PMU!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå nærmer det seg min time for permanent make up av bryn... Dette er noe jeg har tenkt på daglig siste året og sett veldig frem til. Min brynsminkingsseanse tar litt tid hver morgen og er litt slitsom.. Men- nå begynner jeg å bli nervøs!! Engstelig for at jeg ikke skal bli 100 % fornøyd, for jeg er veeeeeeldig pirkete og nøye på sminken, og spes bryn.

Trenger derfor all info jeg kan få om erfaringer fra SOL pmu. Hvem har dere vært hos (særlig til bryn)? Ble dere fornøyd??? Hva var bra/ikke bra??? Noen som har fått bryn av Kristine? Bildene hennes på insta ser utrolig fine ut og jeg håper virkelig jeg blir fornøyd. Men jeg er så redd jeg ikke skal synes formen er riktig og angre.... :/ Vet at de fleste er fornøyde med sol (bortsett fra en jeg hørte om som sa at hun følte hun ikke fikk komme med egne innspill, ikke ble hørt).

Er det slik at de tegner opp en "mal" på forhånd? Får man godkjenne formen først og fargen de skal bruke? Får man kikke på arbeidet underveis/korrigere om man ser noe som er feil?

Fortell meg alt dere vet!! :)

takk! snart forhåpentligvis bryn-fin...

Anonymous poster hash: 43b13...861
Gjest incognita
Skrevet

Hun skal jo være helt rå på bryn da! Tipper du blir fornøyd! :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg må bare være ærlig her; jeg synes at tatoverte bryn ser helt for j..... stygt ut.

Ikke skjønner jeg hvorfor jenter i det hele tatt må gjøre det, og jeg skjønner overhodet ikke hvordan man kan påstå at det ser naturlig ut, det er nemlig det siste det gjør. Synes du at det er gjort en god jobb på Lene Alexandra?

Denne kvinnen skal ha for at hun er god til å markedsføre seg selv, men jeg synes vitterlig ikke at tatoverte bryn og lepper er pent. Ikke er jeg rødstrømpefeminist heller.

Anonymous poster hash: 0e097...9b9
  • Liker 5
Skrevet

Jeg må bare være ærlig her; jeg synes at tatoverte bryn ser helt for j..... stygt ut.

Ikke skjønner jeg hvorfor jenter i det hele tatt må gjøre det, og jeg skjønner overhodet ikke hvordan man kan påstå at det ser naturlig ut, det er nemlig det siste det gjør. Synes du at det er gjort en god jobb på Lene Alexandra?

Denne kvinnen skal ha for at hun er god til å markedsføre seg selv, men jeg synes vitterlig ikke at tatoverte bryn og lepper er pent. Ikke er jeg rødstrømpefeminist heller.

Jeg synes det er mye forskjellig ute og går! Men etter NØYE granskning av sols sider på instagram og bloggen (og kristines som jobber der), så er jeg helt overbevist!!! Jeg har lite brynvekst, særlig i ytterkant og sminker brynene hver dag. sminken min ser mer unaturlig ut enn brynene på disse siden etter PMU så ja; jeg synes pmu fra den klinikken er pent. Lene alexandra er noe av det minst pene som er kommet derfra men det er pga formen- og jeg er rimelig sikker påp at det er LA selv som ønsker dem slik. HUn har jo alltid hatt bryn rett til værs.. Men jeg oppfordrer deg til å granske bloggen hennes for bilder på bryn så ser du selv hvor pent og naturlig det blir. Jeg er overbevist!

Anonymous poster hash: e1cad...537

Skrevet

PS: ønsker ikke flere brukeres syn på pmu- jeg trenger erfaringer!!

• Liker 2
Skrevet

Jeg er hos Solvår en gang i året for å farge opp mine bryn,
fikk de utført første gang i 2010.
Jeg er superfornøyd! :)

Da jeg var 13 år var jeg så dum at jeg barberte de bort,
og brynene mine kom aldri ordentlig tilbake.
Det som kom var både tynt og usymmetrisk - ikke pent!
Å tegne de på egenhånd var et mareritt.
Jeg forsøkte ALT før jeg bestemte meg for å få PMU,
undersøkte nøye og brukte god tid på å ta det valget.
Jeg angrer overhode ikke, og kunne ikke vært mer fornøyd :)

Skrevet

Har vurdert å dra til sol selv. Bryna mine er helt krise!

Skrevet

Hvor ofte må man fylle på? Har null erfaring med pmu. :P Er det 100% permanent, eller forsvinner det over tid?

Skrevet

Hvor ofte må man fylle på? Har null erfaring med pmu. :P Er det 100% permanent, eller forsvinner det over tid?

Jeg fyller på en gang i året.

Det forsvinner over tid, etter hva jeg har hørt :)

Skrevet

Hvorfor er du nødt til å si hvor stygt det er og du skjønner ikke hvorfor jenter gjør det? Innlegget ditt var ikke så mye til hjelp akkurat. Skjønner ikke helt vitsen med dette innlegget. Tviler på at ts bryr seg om at du synes det er så stygt.

Anonymous poster hash: 8719c...893

• Liker 4
Skrevet

Takk for svar!! Rent teknisk; er det slik at hun tegner opp en mal du får godkjenne før hun tatoverer? Har du innflytelse på farge og form? er det smertefullt?Vil høre alt om hvordan de jobber... :)

Skrevet

Takk for svar!! Rent teknisk; er det slik at hun tegner opp en mal du får godkjenne før hun tatoverer? Har du innflytelse på farge og form? er det smertefullt?Vil høre alt om hvordan de jobber... :)

Stemmer, og de starter ikke med noe før du er fornøyd med opptegningen :)

Det gjelder også farge og form, men akkurat når det gjaldt form lot jeg det være opp til Solvår.

Ikke spesielt vondt, man får en bedøvelseskrem på.

Mer ubehag enn vondt.

Hun pauser opp også ganske ofte for å se under prosessen, veldig nøye :)

Skrevet

Stemmer, og de starter ikke med noe før du er fornøyd med opptegningen :)

Det gjelder også farge og form, men akkurat når det gjaldt form lot jeg det være opp til Solvår.

Ikke spesielt vondt, man får en bedøvelseskrem på.

Mer ubehag enn vondt.

Hun pauser opp også ganske ofte for å se under prosessen, veldig nøye :)

Ok, takk for svar!!! Ble du fornøyd med formen da? Det er nok den jeg er mest nervøs for, at det ikke blir helt slik jeg ønsker.. jeg tegner jo brynene i en spesiell form hver dag og vil ha det mest mulig likt. Når hun pauser, får du se også? l

Skrevet

Ok, takk for svar!!! Ble du fornøyd med formen da? Det er nok den jeg er mest nervøs for, at det ikke blir helt slik jeg ønsker.. jeg tegner jo brynene i en spesiell form hver dag og vil ha det mest mulig likt. Når hun pauser, får du se også? l

Hun former brynene så naturlig som mulig, og kommer med tips og råd underveis.

Jeg hadde ingen spesiell form på de før jeg tok PMU, så hadde ikke så mange preferanser for hvordan det skulle være, hehe.

Fikk se før hun fortsatte, ja :)

Hun er veldig opptatt at begge skal være fornøyde før man fortsetter.

Så er det to refill etter første gangen, da bestemte jeg meg for å tykne de for hver gang :)

Skrevet

Vi har tydeligvis forskjellige opplevelser. Jeg var hos Kristine, fikk riktignok farge på leppene, men jeg fikk såvidt se etter at hun hadde tegnet opp. Sa at jeg ville ha det mest mulig naturlig og fikk en knæsj rødfarge som går innenfor mine egne lepper. Fikk bedøvelseskrem, men den fikk ikke virke lenge nok, så det var dritvondt! Lå der i mange timer, gikk på do en gang, men ellers ingen pause. Fikk ikke drikke/spise, så hadde så lavt blodsukker da jeg var ferdig at de var redde for at jeg skulle besvime. Hovna opp herifra til helvete og kunne ikke gå på jobb på et par dager for det så ut som om jeg var mishandla. Var så på refill hos en annen av de unge, Ronja? Det ble knapt bedre da. Solvår var innom og påsto det så perfekt ut, men jeg er da ikke blind. Gidder ikke ta tredje påfyll, det blir jo ikke bedre tydeligvis, så skal nok enten fjernes med laser eller fikse det hos noen andre.

Har ingen andre å anbefale, men legg merke til at Sol PMU alltid tar bilder til instagram og blogg fra siden, evt rett forfra, men da bare at et bryn. Du får nesten aldri se begge bryn rett forfra, og det er nok fordi mye ikke er symmetrisk.

Anonymous poster hash: 15598...116
  • Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har lest en annen dårlig erfaring med leppe-pmu her inne- kanskje det var du som skrev den også?

jeg tror dog at det er noe annet med lepper enn bryn. Jeg har lest blogger og forumtråder om pmu hele siste året for å settemeg inn i hvem folk er fornøyde med og hvorfor, og jeg tror ca 98 % av innleggene jeg har lest som har vært hos sol er strålende fornøyd.. Dog er det få som har fått leppe-pmu og 2 er misfornøyde (hvis ikke du er samme person som hadde en tråd om dette nylig her inne)..

Jeg er så lei av å tegne bryn hver dag, har gjort det nå i 17 år og det å ha noe der fast vil være en drøm.. Vil jo være kjempenøye på at jeg får godkjenne farge og form først. Fikk ikke du godkjenne fargevalg, anonym over?

ts

Skrevet

ps- var inne på sols blogg i dag, alle de siste brynbildene (de jeg rakk å gå gjennom) var tatt rett forfra, begge bryn.. og det ser meget symmetrisk ut for meg..

Skrevet

Vet noen hvor lang ventetid hun har..?vil ta pmu før sommeren,men bor i Bergen og finner ingen steder som driver med pmu her 😕

Skrevet

Jeg har ikke skrevet noe annet innlegg nei. Vet ikke om fler som er misfornøyd, men hørt flere venninner nevne dårlig service.. Blitt litt "rullebånd" der, flest mulig kunder på kort tid.

Anonymous poster hash: 15598...116

Skrevet

Jeg er misfornøyd. Har fått hakk i øyebrynet av henne. Jeg måtte gå til en annen artist for å fikse det opp. Jeg syntes Sol er rullebånd, og jeg hadde ALDRI i verden gått hos henne.

Anonymous poster hash: 97ac5...626
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...