Gå til innhold

Robert Eilertsen / Gunnar Strand Jacobsen dømt til fengsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mennene bak fitnessbloggen og bikinifitness-trenden er dømt til fengsel, samt å betale store summer etter at anken ikke førte frem.

http://www.dn.no/nyheter/2015/01/14/1420/Jus/treningstopper-dopingdmt

Nå har de vel mulighet til å anke straffeutmålingen en gang til, men ikke skyldspørsmålet.

Kanskje denne irriterende bikinfitness-trenden endelig kan bli borte?

Anonymous poster hash: 35c92...e1d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mennene bak fitnessbloggen og bikinifitness-trenden er dømt til fengsel, samt å betale store summer etter at anken ikke førte frem.

http://www.dn.no/nyheter/2015/01/14/1420/Jus/treningstopper-dopingdmt

Nå har de vel mulighet til å anke straffeutmålingen en gang til, men ikke skyldspørsmålet.

Kanskje denne irriterende bikinfitness-trenden endelig kan bli borte?

Skuffende der fra Gunnar. Håper de begge lærer noe ut av det.

Gjest Coolaid
Skrevet

Typisk sånne typer. De fortjener å sitte en stund.

Skrevet

Typisk sånne typer. De fortjener å sitte en stund.

Mange her på Steinkjer fikk råd fra Gunnar fra Kaliber, de ble veldig muskuløse på utrolig kort tid. Gikk fra å være hverdagsdask til utrolig godt trent på 3-5 måneder, resultater man vanligvis ikke ser før etter 1 år sånn ca og selv damerne ble muskelbunter og jeg har hele tiden tenkt mitt mens de solte seg i glansen og beundringen fra andre som ønsket resultater like hurtig, at det der ikke kom naturlig, men holdt naturligvis kjeft om mine tanker siden vi gikk på samme treningssenter, for jeg var jo ikke sikker.

• Liker 2
Skrevet

Skuffende!!! Er ikke dette disse gutta som står bak curves og physiq work-out??

Skrevet

Mange her på Steinkjer fikk råd fra Gunnar fra Kaliber, de ble veldig muskuløse på utrolig kort tid. Gikk fra å være hverdagsdask til utrolig godt trent på 3-5 måneder, resultater man vanligvis ikke ser før etter 1 år sånn ca og selv damerne ble muskelbunter og jeg har hele tiden tenkt mitt mens de solte seg i glansen og beundringen fra andre som ønsket resultater like hurtig, at det der ikke kom naturlig, men holdt naturligvis kjeft om mine tanker siden vi gikk på samme treningssenter, for jeg var jo ikke sikker.

Du hadde nok rett der :trene: . Utrolig lang setning forresten :lol:

Skuffende!!! Er ikke dette disse gutta som står bak curves og physiq work-out??

Jo, tror det.

• Liker 1
Skrevet

Du hadde nok rett der :trene: . Utrolig lang setning forresten :lol:

Ja, jeg såg det ikke før du gjorde meg oppmerksom på det. :fnise:

Gjest Coolaid
Skrevet

Utrolig at så mange faller for dette. Vi alle vet fra før av at skal man bli stor så skal man bruke preparater. Jeg utførte en uhøytidelig poll på på et amerikansk kroppsbyggerforum. Der svarte de aller fleste at det var helt normalt å bruke anabole streorider og at de selv brukte. Veldig mange som brukte det var amerikanske soldater.

At noen profilerte mennesker i et treningsmiljø skaper profitt på de de driver med er vel forventet.

Skrevet

Tar denne som anonym.

Har en bekjent som kan ansees som en av Norges sterkeste menn. Han la for en stund siden ut mange bilder av seg selv på fb i storform - mistet mye fett og var ganske rippet i forhold til tidligere. Han høstet mengder av positive kommentarer, på en kropp som mest sannsynlig er dopet. Fra tidligere vet vi at holdningen til doping er ganske liberal, strongmanforundet ønsker ikke å bli med i Norges idrettsforbund pga obligatoriske doping tester. Ved å stå utenfor forbundet slipper de. De har selv uttalt at de ikke har mulighet til å løfte tungt og underholde publikum med å være dopfri.

Anonymous poster hash: 01eb9...9b1
Skrevet

Tar denne som anonym.

Har en bekjent som kan ansees som en av Norges sterkeste menn. Han la for en stund siden ut mange bilder av seg selv på fb i storform - mistet mye fett og var ganske rippet i forhold til tidligere. Han høstet mengder av positive kommentarer, på en kropp som mest sannsynlig er dopet. Fra tidligere vet vi at holdningen til doping er ganske liberal, strongmanforundet ønsker ikke å bli med i Norges idrettsforbund pga obligatoriske doping tester. Ved å stå utenfor forbundet slipper de. De har selv uttalt at de ikke har mulighet til å løfte tungt og underholde publikum med å være dopfri.

Jeg kan tenke meg hvem det er, bor han i Trheim?

Skrevet

Jeg kan tenke meg hvem det er, bor han i Trheim?

Nei. Jeg påstår ikke at han er dopet, men mest sannsynlig eller ?

Prøv en strongman på vestlandet.

Skrevet (endret)

Prøv en strongman på vestlandet.

Ok.

Endret av Gjest
Skrevet

hehe, håper dette stopper kjeften på alle fintessfanatikerne som har gnålt om "de er uskyldige til det motsatte er bevist", "dere er bare sjalu" og "ikke bland dere i hva andre gjør". (litt de samme holdningene og argumentene som fanskaren til CBE btw).

Det er noe som skurrer når man kan delta i fitnesskonk. etter å ha trent noen få måneder;) Svært mange bikinijenter bruker dop, og samtlige i de høyere klassene. Leser jeg et intervju til med "Lise trente i 6 mnd og var dediktert på kostholdet, er nå verdensmester i bikinifitness" tror jeg jeg spyr.

En ting er å bruke dop, enn annen ting er å lyve om det så du tror det selv.

Anonymous poster hash: d6ecd...378
  • Liker 1
Skrevet

Ja, det er velkjent at de som deltar i strongmansirkuset er proppet fulle av ulovlige midler.

Skrevet

hehe, håper dette stopper kjeften på alle fintessfanatikerne som har gnålt om "de er uskyldige til det motsatte er bevist", "dere er bare sjalu" og "ikke bland dere i hva andre gjør". (litt de samme holdningene og argumentene som fanskaren til CBE btw).

Det er noe som skurrer når man kan delta i fitnesskonk. etter å ha trent noen få måneder;) Svært mange bikinijenter bruker dop, og samtlige i de høyere klassene. Leser jeg et intervju til med "Lise trente i 6 mnd og var dediktert på kostholdet, er nå verdensmester i bikinifitness" tror jeg jeg spyr.

En ting er å bruke dop, enn annen ting er å lyve om det så du tror det selv.

Anonymous poster hash: d6ecd...378

Det er like presis det jeg har tenkt med meg selv.

Skrevet

Wow, snakk om å dra alle under en kam her da!

Og dette kommer selvsagt ikke til å ha noe å si for bikinifitness-trenden.

Anonymous poster hash: 12b33...e2b
  • Liker 1
Skrevet

Fantastisk at de får så strenge straffer. Kvalmende med den generelle aksepten for doping som ser ut til å råde i fitness-miljøene.

Gikk inn på facebook-siden til Strand Jacobsen og var så fristet til å poste linken til DN-artikkelen under alle disse "fantastiske historiene" om mennesker som var helt usannsynlig ripped. Det forvrenger vanlige menneskers forventninger til hva man kan oppnå med fornuftig trening og kosthold over en gitt periode.

• Liker 1
Skrevet

Wow, snakk om å dra alle under en kam her da!

Og dette kommer selvsagt ikke til å ha noe å si for bikinifitness-trenden.

Anonymous poster hash: 12b33...e2b

Haha, og la meg gjette:

Ikke generaliser, og husk å ikke dømme folk, for alle kan gjøre feil, gjentatte ganger over nesten et tiår som en del av en kriminell gruppe?

Joda.

Bikinifitnesstrenden er jo døende allerede. For to år siden skulle alle og bestemoren deres stille i bikinifitness, og min best kvalifiserte gjetning er at antallet som deltar på fitnesskonkurranser allerede i år er på vei ned.

Selvfølgelig vil det ikke ha noe å si for fitnessmenigheten som allerede er inne i miljøet, men når man innser at Mr Bikinifitness 1 og 2 og mannen bak tidenes fitnessinkubatorside har såpass urent mel i posen, så gjør det noe med en del av dem som tidligere sto på utsiden og tenkte dette kunne være en morsom hobby.

Anonymous poster hash: 20096...9a4

• Liker 1
Skrevet

Forresten synes jeg det er utrolig morsomt hvordan enkelte andre internettcoacher løper om kapp for å skrive om denne saken og å rakke ned på konkurrentene sine (her er gjengen i webcoaching.no og i den tidligere fastform-gjengen i en helt særstilling, de har melket denne saken for alt det har vært verdt). Særlig fordi det ikke funker. Gunnar og Robert har flere kunder enn de noen gang har hatt, for folk driter i om treneren snart skal i fengsel for dopingsalg, så lenge man får sykt fin rumpe først. Og det er de gutta der veldig flinke til, og flinkis-coachegjengen er selvfølgelig dypt sjokkert fordi bikinifitnessjentene ikke kommer løpende til dem. Ganske morsomt å observere.

BTW: Hemmeligheten bak programmet, helt gratis: Tren rumpe og lår 7 ganger i uken, og spis kjøtt og grønnsaker og ha et mildt kaloriunderskudd. TADA! Sparte dere for 4000 kr.

• Liker 1
Skrevet

BTW: Hemmeligheten bak programmet, helt gratis: Tren rumpe og lår 7 ganger i uken, og spis kjøtt og grønnsaker og ha et mildt kaloriunderskudd. TADA! Sparte dere for 4000 kr.

:icon_lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...