AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Hei. Lurer på om noen har handlet til bryllupet på ebay i det siste? Har dere noen tips/erfaringer? Linker? Har noen kjøpt ting til å lage invitasjoner på ebay? Feks ark ol. . ? Anonymous poster hash: 8d382...9e6
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Er du på facebook, ville jeg heller satsa på å finne noen grupper der. Jeg har prøvd å spørre her før, men ikke mye svar å få. Det er mange fine grupper på facebook med mye aktivitet. Anonymous poster hash: d56de...161
Tingelling Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Har kjøpt nesten all pynt til lokale,photo booth på ebay og innbydelser/takkekort på craftcreations 😌 kjøpte 100 såpebobler til 80kr,på pandoru kostet 5 stk 49.så det er en del å spare.
Poserose Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Har ikke kjøpt ting til bryllup, men har god erfaring med å handle derfra. Husk å sjekke ratingen til de du handler fra og beregn lang leveringstid.
Bubab Skrevet 21. januar 2015 #5 Skrevet 21. januar 2015 Til bryllupet mitt handlet jeg masse på lightinthebox.com. Kjempebra kvalitet på alt jeg kjøpte fra der. Til og med brudekjolen kom fra denne siden!
Flekk Skrevet 21. januar 2015 #6 Skrevet 21. januar 2015 Til bryllupet mitt handlet jeg masse på lightinthebox.com. Kjempebra kvalitet på alt jeg kjøpte fra der. Til og med brudekjolen kom fra denne siden! kan du legge ut bilde
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #7 Skrevet 21. januar 2015 Jeg har kjøpt tiara, hårpynt, vester til mannen og mansjettknapper til mannen. Har kjøpt mer greier fra jjshouse (sko, slør, strømpebånd, "kappe" og kaketopp. Undertøy har jeg kjøpt fra nelly. Resten er fra tilbryllupet.no Anonymous poster hash: 4ccab...d17
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #9 Skrevet 21. januar 2015 Sånn Den var virkelig fin! Måtte den sys inn eller tilpasses i størrelsen? Anonymous poster hash: 105b2...47f
Flekk Skrevet 21. januar 2015 #10 Skrevet 21. januar 2015 Sånn oi den var virkelig fin! Ble skremt av det berømte bilde der kjolen er grønn, om du vet hvilket jeg mener På bildene på nettsiden ser de jo så fine ut, det er jo ikke så mange pengene i vasken dersom det blir bom!
Bubab Skrevet 21. januar 2015 #11 Skrevet 21. januar 2015 oi den var virkelig fin! Ble skremt av det berømte bilde der kjolen er grønn, om du vet hvilket jeg mener På bildene på nettsiden ser de jo så fine ut, det er jo ikke så mange pengene i vasken dersom det blir bom! Takk :D Haha, ja har sett den fæle spygrønne som egentlig ser så nydelig ut på modellen :D Man kumme enten velge standardstørrelser på kjolene (typ 34, 36, 38...) men for et par hundre kroner ekstra fikk jeg den skreddersydd til mine mål. Kjempefine sømmer, ordentlig stoff, to lag underskjørt og kjempefint kledelig snitt! Er også korsettsnøring bak på de fleste av kjolene der virker det som. Angrer ikke et sekund på den handelen!
Bubab Skrevet 21. januar 2015 #12 Skrevet 21. januar 2015 http://m.lightinthebox.com/no/ZOFIA---Bryllupskjole-i-Lace_p71418.html her er kjolen på nett til sammenligning
*Emma* Skrevet 21. januar 2015 #13 Skrevet 21. januar 2015 Ikke nylig, men da jeg giftet meg for endel år siden handlet jeg masse på Ebay. -kjole til brudepiken -dress m skjorte og vest til brudesvenn -tiara -øredobber og smykke Invitasjoner, menyer, bordkort og slikt laget jeg selv med papir fra Panduro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå