Gå til innhold

TInder og mulig date HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Nå har jeg snakket litt med en fyr litt sporadisk på Tinder. Ikke noe lange samtaler, bare veldig kort....kjenner ikke fyren i det hele tatt. Vi ble venner på facebook, vi hadde begge lyst å snoke på den andre;-)

I går snakket vi sammen, og han inviterte seg vel egentlig hjem til meg. Jeg syntes dette var litt skummelt, så tøvet det litt bort, men ble enige om at vi har lyst til å møtes.

Idag fortsatte vi praten, og jeg sa ja til film og noe å spise. Problemet er bare at han absolutt skal hjem til meg.... Og jeg vet jo at mange på Tinder kun er ute etter en ting, og at film hjemme hos noen ikke betyr film...

Prøvde meg på en, hva med kino? Han svarte at det ble litt lite sosial ;-)

Jeg vil gjerne møte denne fyren, men synes det er ubehagelig at han skal hjem til meg før vi i det hele tatt har sett hverandre :/

Hva burde jeg gjøre?

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Gjest UngMann1986
Skrevet

Jeg vil gjerne møte denne fyren, men synes det er ubehagelig at han skal hjem til meg før vi i det hele tatt har sett hverandre :/

Hva burde jeg gjøre?

Hjelp!

Hva om du for eksempel skriver:

Jeg vil gjerne møte deg, men synes det er ubehagelig at du skal hjem til meg før vi i det hele tatt har sett hverandre.

Skrevet

Hva om du for eksempel skriver:

Jeg vil gjerne møte deg, men synes det er ubehagelig at du skal hjem til meg før vi i det hele tatt har sett hverandre.

Han har sagt at vi gjerne kan gjøre noe annet, om jeg vil det..men jeg vet ikke helt hva jeg skal foreslå.... Han foreslo selv café, men da jeg sa at det hørtes koselig ut sa han at han egentlig ikke likte, det.

Gjest UngMann1986
Skrevet

Café er jo et helt kurant sted å møtes på første date, når man ikke har møtt hverandre før. Hvis han har foreslått selv å gå på café, bør han klare å gjennomføre det selv om han egentlig ikke liker cafeer.

Skrevet

Ok. Da har jeg skrevet at jeg ikke er helt komfortabel med film hjemme hos meg før vi har hilst ordentlig, og om han enda er med på café. Får se hva han svarer....

Synes det er utrolig vanskelig å vite hva som er greia.... om han bare bruker Tinder som sexapp, eller om han er interessert i å bli kjent...

Alt hadde vært så mye enklere om man bare sa slike ting rett ut.

Gjest UngMann1986
Skrevet

Bra jobbet :) Får bare vente og se. Da vil det jo også vise seg om han faktisk er interessert i å bli kjent.

Skrevet

Ja, nå har han sett meldingen...er veldig spent på å se hva han svarer....og om han svarer

Skrevet

Ja, nå har han sett meldingen...er veldig spent på å se hva han svarer....og om han svarer

Hva svarte han? :)

Anonymous poster hash: 9fb43...fee

Skrevet

Hva svarte han? :)

Han har ikke svart :( han har sett meldingen, og han har vært pålogget....yey to me...

Skrevet

Han har ikke svart :( han har sett meldingen, og han har vært pålogget....yey to me...

Huff, det var synd :( Kanskje han bare ville ha deg noe, eller så tenker han og sarer etterpå :)

Skrevet

Huff, det var synd :( Kanskje han bare ville ha deg noe, eller så tenker han og sarer etterpå :)

Ja, jeg tenker jo at han bare ville ha ett lettvint ligg....og det er jeg ikke helt med på.....

Skrevet

Hvor er alle de hyggelige fine guttene..?

Skrevet

Nei si det... rop ut om du finner en..

Anonymous poster hash: aa012...807

Skrevet

Jeg lurer på det samme, selv har jeg måtte gå litt opp i alder, noen av de er mer seriøse, men for all del ikke alle da...Enkelte i slutten av 30 -åra er verre enn de på 20. Det skal ikke være greit nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...