Colargol Skrevet 3. august 2004 #1 Skrevet 3. august 2004 Jeg har hatt kjæreste i 2 12år og mye har skjedd på denne tiden! Klart jeg hadde det bra da også,jeg var tilogmed lykkelig en god del av tiden. Men, han var utro.. 3 ganger!!! Jeg var så gla i ham at jeg godtok, men klart aldri å tilgi! Nå har jeg tatt steget! Det er slutt! Jeg har nesten dårlig samvittighet, men jeg er så LYKKELIG!!!! Jeg gråt litt samme dag, men etter det så har livet nesten vært en dans på roser. Det er akkurat som om en stor sekk har blitt løftet av skuldrene mine! Nå skal jeg gjøre masse som jeg lenge har hatt lyst til, og slippe å tenke på om kjæresten står og kliner med noen andre på byen eller ikke, eller om han virkelig snakker sant når han snakker til meg! Jeg var så lei,så lei! Jeg har ikke følt noe særlig annet enn at det var rart å ikke hele tiden ha noen der å prate med. Jeg har ingen anger ingen sorg eller noe! Jeg har venner og jer er LYKKELIG OG SINGEL! Ville bare fortelle det her,vet ikke helt hvorfor!
*Lene* Skrevet 4. august 2004 #3 Skrevet 4. august 2004 Høres ut som en bør er tatt av dine skuldre. Og jeg skjønner deg godt. Ikke å stole på sin partner, er et dårlig utgangspunkt for et videre samliv. Høres ut som du har tatt en klok beslutning! (kjenner meg igjen i innlegget ditt, been there, done that) Lykke til med ditt "nye" liv! Lev livet
Miss-X Skrevet 4. august 2004 #4 Skrevet 4. august 2004 Gratulerer! Høres ut som om du har gjordt et klokt valg. Du fortjener bedre. Lykke til videre!
Mona Skrevet 4. august 2004 #5 Skrevet 4. august 2004 Gratulerer! Høres ut som om du har gjordt et klokt valg. Du fortjener bedre. Lykke til videre! Enig!
Gjest Tex Skrevet 4. august 2004 #6 Skrevet 4. august 2004 Gratulerer !! Hipp hurra for deg som endelig klarte å ta det eneste riktige steget! Min x var utro mot meg fra dag 1, gjennom svangerskap og barseltid, min sønn er straks syv år, pappaen og "den nye" dama har vært sammen i over åtte..... Mens vi bodde sammen og laget barn.... Menn som er utro er avskum og fortjener ikke snille kjærester som tilgir. En stor skål og et rungende hurra for nok ei fornuftig jente som har skaffet seg et bedre liv!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå