Teardrop Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Leste at man kunne bruke cocosa kokkosolje mot skallethet! Men det sto ikke mer enn det. Altså smøre det på det området man er skallet på hodet, hvor ofte, hvor mye, hvor lenge? Kjæresten min har høye viker og er supertynn i håret! Har lyst til å teste dette! Noen med erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Vet ikke hvordan det funker med skallethet, men for å få håret til å gro fortere, skal man iallefall smøre/massere inn hver kveld, samt å legge seg noen min/så lenge man klarer med hodet oppned, slik at alt blodet kommer dit... Sjekk på youtube, flere som sier de har fått til "en inch" (ca 2,5cm) pr uke... Anonymous poster hash: 87db2...439
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Tviler sterkt på at det kan få håret til å gro igjen. Anonymous poster hash: bd6ca...041
SBY Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Vet ikke hvordan det funker med skallethet, men for å få håret til å gro fortere, skal man iallefall smøre/massere inn hver kveld, samt å legge seg noen min/så lenge man klarer med hodet oppned, slik at alt blodet kommer dit... Sjekk på youtube, flere som sier de har fått til "en inch" (ca 2,5cm) pr uke... Anonymous poster hash: 87db2...439 haha whaaaat? 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Jeg tror jeg ville vært redd for at det skulle vokse ut sånn skjegg som det er på kokosnøttene. Anonymous poster hash: b1bb0...c92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå