Gå til innhold

Buhu! *gråte*

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ¤_Fairytale_¤

I mangel av noe å finne på siden alle vennene mine har dratt på ferie eller er borte, bestemte jeg meg for å telle antall myggstikk på kroppen. Vet dere hva jeg kom frem til? 35 stk! :o Og det er MANGE myggstikk fordelt på 155 cm. :hoho: Men det er vel det sommeren er til? Sol, myggstikk, skrubbsår, sand mellom tærne og jordbær m/fløte (ikke det at jeg spiser det da, men jeg gjorde det før :roll: )!

Ha en god sommer, folkens, både med eller uten myggstikk!

*splatt* Åh, nå tok jeg den lille rakkeren! Den prøvde å suge blod fra låret mitt! *glo stygt på den livløse myggen* :ler::ler2::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*rister på hodet* Sørens mygg!! :sjarmor: Jeg har enda ikke fått et myggstikk, men jeg vet det kommer, jeg lever i frykt for når myggen limer brodden sin fast i meg. Jeg vet de kommer. De kommer snart! Der!! Jeg ser en mygg!! *klæss* Haha, jeg tok den, før den tok meg! Haha, 1-0 til meg!! (oioioi..hva er det som skjer med meg?? Jeg har blitt gal! Det er myggen sin skyld!) SØRENS MYGG! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

... Ironic Tiger, vet du hva? Jeg tror ikke mennesker er de eneste dyrene som kan rødme, - myggen ser i hvert fall VELDIG rødsprengt ut i trynet! :hoho:

Og, ikke skyld på myggen, grunnen til at du er gal, er vel antakeligvis mangel på sol.. I hvert fall her i hovedstaden! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett. Myggen ser ikke helt god ut i trynet, blæh, ekkel!

Jaaa, det har vært mangel på sol her også! Men nå skimter jeg noen lyse,varme stråler bak de få skyene på himmelen, så kanskje jeg snart blir meg selv snart :rodme:

:hoho: Fremdeles dårlig vær i hovedstaden? :hoho: Dere får trøste dere med at dere snart får litt sol, i følge værmeldingen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...