Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 28. juni 2002 #1 Del Skrevet 28. juni 2002 I mangel av noe å finne på siden alle vennene mine har dratt på ferie eller er borte, bestemte jeg meg for å telle antall myggstikk på kroppen. Vet dere hva jeg kom frem til? 35 stk! :o Og det er MANGE myggstikk fordelt på 155 cm. Men det er vel det sommeren er til? Sol, myggstikk, skrubbsår, sand mellom tærne og jordbær m/fløte (ikke det at jeg spiser det da, men jeg gjorde det før )! Ha en god sommer, folkens, både med eller uten myggstikk! *splatt* Åh, nå tok jeg den lille rakkeren! Den prøvde å suge blod fra låret mitt! *glo stygt på den livløse myggen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Ironic~Tiger~ Skrevet 28. juni 2002 #2 Del Skrevet 28. juni 2002 *rister på hodet* Sørens mygg!! Jeg har enda ikke fått et myggstikk, men jeg vet det kommer, jeg lever i frykt for når myggen limer brodden sin fast i meg. Jeg vet de kommer. De kommer snart! Der!! Jeg ser en mygg!! *klæss* Haha, jeg tok den, før den tok meg! Haha, 1-0 til meg!! (oioioi..hva er det som skjer med meg?? Jeg har blitt gal! Det er myggen sin skyld!) SØRENS MYGG! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 28. juni 2002 #3 Del Skrevet 28. juni 2002 ... Ironic Tiger, vet du hva? Jeg tror ikke mennesker er de eneste dyrene som kan rødme, - myggen ser i hvert fall VELDIG rødsprengt ut i trynet! Og, ikke skyld på myggen, grunnen til at du er gal, er vel antakeligvis mangel på sol.. I hvert fall her i hovedstaden! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Ironic~Tiger~ Skrevet 28. juni 2002 #4 Del Skrevet 28. juni 2002 Du har rett. Myggen ser ikke helt god ut i trynet, blæh, ekkel! Jaaa, det har vært mangel på sol her også! Men nå skimter jeg noen lyse,varme stråler bak de få skyene på himmelen, så kanskje jeg snart blir meg selv snart Fremdeles dårlig vær i hovedstaden? Dere får trøste dere med at dere snart får litt sol, i følge værmeldingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå