Gjest Trulseline Skrevet 2. mars 2002 #1 Del Skrevet 2. mars 2002 Jeg er litt nysgjerrig på hvordan dere forlovet dere. Jeg hentet ringene hos gullsmeden på forlovelsesdagen, som var den 1 august 2000. Så reise jeg hjem for å vente på han. Når han kom ut på ettermiddagen, så reise vi ned til kirka, og stod utenfor kirka, på trappen, å sette på oss ringene. Etterpå reiste vi å spiste pizza. Ingen viste noen ting ( uten om ett par venninner), før det stod i avisen. Det var mange som fikk sjokk, for vi hadde bare vært i lag i 6 uker. Forholdet vårt er kjempe bra. Hvordan var det dere gjorde det? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. mars 2002 #2 Del Skrevet 3. mars 2002 Vi forlovet oss på Kos i Hellas etter å ha vært sammen i 4 mnd. Ingen visste noe før vi kom hjem. I mai har vi vært sammen i 2 år,og i august gifter vi oss på Gran Canaria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterFru Skrevet 3. mars 2002 #3 Del Skrevet 3. mars 2002 Vi forlovet oss i Italia. Etter en romatisk middag, fridde min kjære under operabuene i Genova. Det var ikke planlagt fra han sin side alt var bare så romantisk og perfekt. Dagen etter fikk jeg min ring med masse diamanter. Når vi kom hjem spurte han min far om lov til det han allerede hadde gjort..... og så stod venner og familie for tur. 1 år sener hadde vi et vidunderlig bryllup. Og nå er jeg en lykkelig VinterFru. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 3. mars 2002 #4 Del Skrevet 3. mars 2002 Denne tråden er nesten helt lik en tidligere, så jeg setter inn en link til den her: Frieri12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå