AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Ble slutt med kjæresten VELDIG nylig, men vi var sammen veldig kort tid, under 3 mnder. Jeg er jo trist og vil ha han tilbake, men merker at mye av sorgen er at jeg trodde jeg hadde funnet et forhold som skulle ta meg ut av singeltilværelsen... Så når det er det liksom greit å prøve å finne noe nytt? Har vært singel så lenge før han, og forholdet var så kort...Anonymous poster hash: 205ae...848
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Dere var sammen i 3 måneder og nå er du usikker på når det er greit å gå videre? Det er greit når du føler for det, når du ikke lengre er usikker på når du liksom kan gå videre.Anonymous poster hash: a37de...005
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Jeg er jo trist og vil ha han tilbake, men merker at mye av sorgen er at jeg trodde jeg hadde funnet et forhold som skulle ta meg ut av singeltilværelsen...Anonymous poster hash: 205ae...848 Kjenner meg veldig godt igjen i dette. Men det er greit for deg å date umiddelbart, om det er det du ønsker. Ingen problem! Anonymous poster hash: 471b8...2b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå