Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 14 år og liker en gutt i trinnet over. Jeg ser han ofte på skolen og jeg ser at han ofte ser på meg når jeg står der. Men jeg har aldri snakket med han før, jeg vey hvordan han oppfører seg mot andre osv, men har aldri snakket med han selv før, fordi jeg ikke tørr det. Hvordan kan jeg vite om en gutt er interessert i meg? Og hvordan kan jeg snakke med han?

Anonymous poster hash: e62ba...042

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var 14 år skreiv jeg "Jeg liker deg" på en lapp og gav den til han jeg likte. Ble ikke akkurat vellykka. :P Det beste du kan gjøre er å gå bort til han en dag og snakke med han :)

Anonymous poster hash: 1d717...3bb
Skrevet

Hehehe.. jeg skal ikke si hva jeg gjorde da jeg var på din alder og superforelsket i en i klassen - for det funket IKKE.

Tegn på at en gutt kanskje like deg:
- At han ser mye på deg
- At han smiler til deg
- Legger deg til på FB, starter å følge deg på insta e.l.

Hvis du syns det er for skummelt å prate til han face to face så kan du kanskje snakke til han på sosiale medier?
Eller så kan du prøve å bli kjent med noen av kompisene hans, også blir det kanskje mer naturlig å snakke med han også etterhvert?
Prøv å smile til han. Vær glad når han er i nærheten, gutter liker blide jenter (har jeg hørt) :)

Lykke til :rodmer:

Skrevet (endret)

Ta kontakt med han! Det beste er at du viser du har god selvtillit og går bort å begynner å snakke ;) Liker han deg så liker han deg, og liker han deg ikke så liker han deg ikke. Ikke noe å gjøre med det. Men da har du vertfall vist han at du er modig som går rett bort å snakker med han :)

Det viktigste av alt. SMIL TIL HAN!

Endret av Tissefant

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...