Gå til innhold

Er det lettere for slanke jenter å få seg type enn for de som er store ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 0ed0f...8ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

174 cm, 57 kg, 24 år på jorden og 24 år som singel. Så etter min erfaring: nei.

Anonymous poster hash: 1eef5...f3e
  • Liker 4
Skrevet

Vil da tro at det er andre ting enn vekt som gjør om man får kjæreste eller ikke.

Anonymous poster hash: b8e95...a94
  • Liker 6
Skrevet

Såklart er det lettere for de som er slanke, det sier jo seg selv.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har former og har hatt gutter etter meg alltid (nei, jeg er ikke innbilsk) og har gjennom årene fått mye oppmerksomhet for å ha pupper, lår og rumpe.

1.62 høy

65 kg

24 år

Anonymous poster hash: 9436d...502

• Liker 1
Skrevet

Hvordan da ? Er jo både flott og sexy med mye former :)

• Liker 5
Skrevet

Har alltid varit overvektig, og aldri värt singel mer enn 3-4 mnd.

De fleste menn jeg snakker med eller har värt sammen med, sier de foretrekker damer med litt former. Gutter derimot, sier som regel at de foretrekker slanke kvinner

• Liker 2
Skrevet

Vil da tro at det er andre ting enn vekt som gjør om man får kjæreste eller ikke.

Anonymous poster hash: b8e95...a94

Det er jeg enig i! Men ikke hvis man snakker om ekstremitetene. Ekstremt overvektig tror jeg er et hinder altså, samme men sterk undervekt. Alt innenfor "normalen" tror jeg ikke er noe hinder....

• Liker 2
Skrevet

De fleste menn jeg snakker med eller har värt sammen med, sier de foretrekker damer med litt former. Gutter derimot, sier som regel at de foretrekker slanke kvinner

Former betyr pupper og hofter/rumpe,ikke masse valker..

• Liker 10
Skrevet

Ifölge dem så mener de litt valker også

Ikke ekstremt overvektige

Og mtp på hvilke damer de går etter så er det ikke noe de bare sier heller

• Liker 2
Skrevet

Jeg mente ikke bare pupper og rumpe med former,men valker som du sier også :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg mente ikke bare pupper og rumpe med former,men valker som du sier også :)

Ja,det er nok mange menn som liker det, men spørsmålet var jo om det er LETTERE for slanke jenter, og det tror jeg nok det er.

• Liker 2
Skrevet

Ja,det er nok mange menn som liker det, men spørsmålet var jo om det er LETTERE for slanke jenter, og det tror jeg nok det er.

Ja,skjønner hva du mener. Ikke sikkert mine preferanser er i flertall

Skrevet

Klart det er. Har aldri hatt så masse mannfolk etter meg som nå når jeg har gått ned noen kilo i vekt.

• Liker 2
Skrevet

Nei det er det ikke. Det kommer an på selvtilliten og selvbilde om hvem som får lettere type. De med god selvtillit og selvbilde får lettere kjæreste. Mens det er vanskeligere med de som er mer usikre. Slanke jenter sliter også med selvtillit og selvbilde. Har opplevd flere sånne jenter. Mens større jenter kan ha god selvtillit og selvbilde. Det har jeg også opplevd. Jeg går et jenter uansett størrelse jeg skjønner dere. Så lenge de ikke er sykelig feite og sykelig tynne.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor? Jeg har vært begge deler, altså både stor og slank, og har aldri hatt problemer med å få meg kjæreste. Det er faktisk mye mer enn vekt som teller når man blir interessert i noen.

Skrevet

Det er sjelden et problem å finne noen, det kommer jo an på standarden. Det finnes masse menn der ute som tar så og si hva som helst, men de er jo ikke interessante. Når noen sier at de "ikke får seg type" betyr det at de ikke får en type som de vil ha.

Forskjellen er at slanke kvinner er ansett som mer attraktive enn overvektige, så attraktivteten på menn de kan velge er bedre, samt det totale utvalget.

Anonymous poster hash: ba95a...b4b
Skrevet

Selvsagt sier mennene du er sammen med det, når du er overvektig!

Uansett: Slanke kan også ha former. Fett og former er ikke det samme!

Anonymous poster hash: e9ef2...703

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror nok at menn foretrekker slanke kvinner. Jeg har ei venninne som var litt overvektig når vi var yngre, men hun har en fantastisk personlighet og veldig pen. Likevel tok menn kontakt med meg når vi var ute.

Skrevet

Selvsagt sier mennene du er sammen med det, når du er overvektig!

Uansett: Slanke kan også ha former. Fett og former er ikke det samme!

Anonymous poster hash: e9ef2...703

Som jeg sa, det er menn jeg har pratet med også, ikke bare de jeg har värt sammen med.

Og når man ser på hvilke kvinner de prater om, eller blir sammen med (henger mye med menn pga tidligere yrke og hobbyer), så ser man at det ikke bare er noe de sier, men noe de faktisk mener.

Når de diskuterer sexy damer og nevner kjendiser som er rundere enn normalen, eller får seg kjärester som er formfulle/overvektige

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...