Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk jeg vite at jeg må ha kikkhulsoperasjon!!

Har hatt en før og, da jeg tok vekk en syste og en del sammenvoksninger, håper så inderlig at det ikke er mye der nå! Gleder meg ikke, men samtidlig, får de blås opp egglederene og tatt vekk sammenvoksener, så blir jeg jo sannsyligvis mamma snart!

Men spørsmålet mitt var jo, dere som har tatt det, ventet dere lenge på operasjonen??

Er vel forskjellig ventet tid rundt om i landet... jeg bor på østlandet, og Legen sa at han skulle få time til meg så fort som mulig! så håper det går fort!!

Og ble dere gravide etter det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på frittsykehusvalg.no eller hva den siden heter. Der står ca ventetid ;)

Jeg ventet alt fra 4-8 mnd mener jeg å huske. Måtte også to ganger.

Skrevet

Gå inn på frittsykehusvalg.no eller hva den siden heter. Der står ca ventetid ;)

Ble gravid etter 3 prøverørsforsøket, men det er fordi jeg fjernet eggledere gang nr to så kunne ikke bli gravid uten. Ble ikke gravid mellom første og andre operasjon.
Skrevet

En måned ventetid, Sørlandet Sykehus

Anonymous poster hash: 85fae...ed6

Skrevet

Der sto det 6 uker, det er jo ikke så ille :) håper det skjer etter... men det spørs jo seff hva de evt finner...

Skrevet

Dette ville jeg ikke gjort, fordi,

1. De ventetidene som ligger der er fra 2013! Og gjenomsnittlig ventetid i 2013 sier ingenting om dagens ventetid.

2. På dette området ville jeg ikke sluppet til hvem som helst av leger. Fordi det høres ut som om det er sankk om sammenvoksninger pga. Endometriose ts har. Da kan ting lett gjøres feil, og det kan få ugreie konsekvenser.

3. De som har minst/kortest ventetid har gjerne ikke gjort like mange operasjoner som Ullevål eller andre sykehus.

Ville ventet til jeg fikk dato eller ventetid. Så ville jeg tatt med meg

ventetiden og fått operasjonen på Ullevål. Der er de eksperter på

dette.

Dette er min vurdering, som har vært i ts situasjon.

Anonymous poster hash: 52e66...1ad

Skrevet

1. De ventetidene som ligger der er fra 2013! Og gjenomsnittlig ventetid i 2013 sier ingenting om dagens ventetid.

2. På dette området ville jeg ikke sluppet til hvem som helst av leger. Fordi det høres ut som om det er sankk om sammenvoksninger pga. Endometriose ts har. Da kan ting lett gjøres feil, og det kan få ugreie konsekvenser.

3. De som har minst/kortest ventetid har gjerne ikke gjort like mange operasjoner som Ullevål eller andre sykehus.

dette.

Nå har jeg vært i ts sin situasjon to ganger. Jeg har PCOS så cyster som skulle fjernes, har endometriose så det skulle brennes bort og hadde eggledere som var ødelagt. Nå stemte ventetiden godt overens med ventetiden jeg fikk i fjor, men det var kanskje tilfeldig. Er ellers bare å gjøre et søk på ventetid gynekologisk kirurgi eller lignende. Jeg har blitt operert på et lite sykehus hvor de var veldig flinke og et større sykehus hvor de var helt håpløse så man har ingen garantier dessverre.

Skrevet

dette.

Jeg vet ikke hvor du har undersøkt, men tallene er fra desember 2014/januar 2015 hvis du går inn på frittsykehusvalg.no og finner frem der.

http://www.frittsykehusvalg.no/start/

Skrevet

dette.

Vel nå var det sist opptatert 29.12.14, så det går nok bra!

Og jeg tviler ikke på det sykehuset, vært på mange forskjellige sykehus i mitt liv, så finnes ikke redd for det!

Men hadde jeg vært litt beskymret hadde du fint klart å skremme meg nå ja... ./

• Liker 1
Skrevet

Vel nå var det sist opptatert 29.12.14, så det går nok bra!

Og jeg tviler ikke på det sykehuset, vært på mange forskjellige sykehus i mitt liv, så finnes ikke redd for det!

Men hadde jeg vært litt beskymret hadde du fint klart å skremme meg nå ja... ./

Helt sikkert i aller beste mening, vi vil jo alle ha god kvalitet på behandlingene vi trenger for å nå målet:-) Jeg ble henvist til et sykehus med 5 mnd ventetid på mitt inngrep, fordi jeg da var garantert en bestemt operatør. Som gynekologen min sa kunne jeg fått inngrepet på 2 uker ved sykehuset i nabobyen, "men da vet du ikke hvem som opererer deg". Det kan være en som ikke er ferdig spesialist, eller en som gjør den type inngrep sjelden.

Skrevet

Helt sikkert i aller beste mening, vi vil jo alle ha god kvalitet på behandlingene vi trenger for å nå målet:-) Jeg ble henvist til et sykehus med 5 mnd ventetid på mitt inngrep, fordi jeg da var garantert en bestemt operatør. Som gynekologen min sa kunne jeg fått inngrepet på 2 uker ved sykehuset i nabobyen, "men da vet du ikke hvem som opererer deg". Det kan være en som ikke er ferdig spesialist, eller en som gjør den type inngrep sjelden.

Ja da, det var sikkert det!! Man blir kansje fort litt overfølsom da det gjelder det her.. :P

Men nå har jeg da fått time!! Om en mnd!! Til samme lege som har utredet oss! :)

spendt nå ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...