Gå til innhold

Milla - hva skjedde egentlig..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av et annet innlegg her på KG i dag, så lurer jeg på hva som skjedde med "Milla"?

Jeg var aktiv her på KG på den tiden ( ja det er lenge siden :rolleyes: ) og leste dagboken hennes med liv og lyst. Det ble jo brått slutt; men hva hendte egentlig? Ble hun "avslørt" når "mannen" døde?

Håper ikke det er "forbudt" å spørre... mener å huske at det ikke var lov å diskutere henne i etterkant den gangen...

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var ikke her på den tiden, men har lest litt i gamle tråder for å finne ut litt tidligere.

Jeg husker ikke om jeg har lest hvordan/hvorfor hun ble avslørt, men hun påstod vel etterpå at det hele var et bokprosjekt og at ”Milla” bare var en karakter hun hadde funnet opp for å se hvordan folk reagerte. Det gikk vel aldri helt igjennom ettersom jeg har forstått det. Hun hadde også flere brukernavn, uten at jeg husker navnet de.

Jeg søkte som sagt opp litt på forumet. Men mye er slettet, så det er nok bare gamle diskusjoner uten særlig verdi og info som står igjen.

Det er vel flere her som var her på den tiden og kan gjenfortelle historien ganske godt for oss som ikke har brikkene på plass :)

Skrevet

Skulle akkurat opprette en tråd om Milla etter at jeg leste "arikkelen" her på Kvinneguiden, men så oppdaget jeg denne tråden. Ble nygjerrig på denne brukeren og lurer på om det finnes tråder som denne hun har opprettet? Hadde vært morsomt å fått lest en tråd, da hun virker så "over the top" i følge den artikkelen. :)

Må legge til at jeg IKKE er interessert i å vite noe om personen bak denne brukeren, men å lese underholdningene hun laget her inne.

Anonymous poster hash: 50991...ff3
  • Liker 3
Skrevet

Noen som vet noe mer? Dette hørtes spennende ut.

• Liker 1
Skrevet

Skulle akkurat opprette en tråd om Milla etter at jeg leste "arikkelen" her på Kvinneguiden, men så oppdaget jeg denne tråden. Ble nygjerrig på denne brukeren og lurer på om det finnes tråder som denne hun har opprettet? Hadde vært morsomt å fått lest en tråd, da hun virker så "over the top" i følge den artikkelen. :)

Må legge til at jeg IKKE er interessert i å vite noe om personen bak denne brukeren, men å lese underholdningene hun laget her inne.

hvilken artikkel? link?

Anonymous poster hash: b14c5...5d8

Skrevet (endret)

Jeg har en venninne som blogget frem boken sin på en lignende måte, men jeg kjenner ikke til Milla, minus den posten jeg fant her tidligere i dag, altså. Derimot var venninnen min helt klar på at hun jobbet med bok, og i hver bloggpost linket hun til et innlegg som forklarte hva bloggen hennes dreide seg om. Denne tråden må jeg følge litt med på skjønner jeg :)

Endret av Vind
  • Liker 1
Skrevet

Hvor kan man lese denne artikkelen?

Anonymous poster hash: b6303...1ea

Skrevet

Hun får svare selv - hun er her fremdeles. ;)

Anonymous poster hash: aa587...6c6
  • Liker 10
Skrevet

Hun får svare selv - hun er her fremdeles. ;)Anonymous poster hash: aa587...6c6

stemmer det :)
  • Liker 1
Skrevet

Hun får svare selv - hun er her fremdeles. ;)

Anonymous poster hash: aa587...6c6

Nå ble jeg hvert fall ikke mindre nysgjerrig!!!
  • Liker 5
Skrevet

Det er spennende. Hadde vært fint å fått hennes del av historien :)

• Liker 1
Skrevet

Nå ble jeg hvert fall ikke mindre nysgjerrig!!!

Søk og skjekk ut Minnie emerdale eller noe i den duren, var det som var nicket da bobla sprakk tror jeg.

Skrevet (endret)

Søk og skjekk ut Minnie emerdale eller noe i den duren, var det som var nicket da bobla sprakk tror jeg.

Men det nicket er vel ikke aktivt lenger? Hm. Jeg husker også det nicket etter tidligere søk om saken :P

(liker bamsen din!)

Edit: Å dæven. Nå tror jeg at jeg gjorde en liten oppdagelse. haha

Endret av Evans
Skrevet

Men det nicket er vel ikke aktivt lenger? Hm. Jeg husker også det nicket etter tidligere søk om saken :P

(liker bamsen din!)

Det der er faktisk ikke lov i denne tråden, gjorde du en oppdagelse, plikter du å dele det med oss andre i denne tråden :opplyser:

• Liker 8
Skrevet

(liker bamsen din!)

Fortell !! :danse:

• Liker 1
Skrevet

Fortell !! :danse:

haha, du må søke litt på KG sitt forum med opplysningene som er gitt her ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...