Gå til innhold

Jeg savner barnet mitt sånn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at vi hadde så lenge fri i julen så savner jeg barnet mitt sånn!! Jeg drar tidlig hjem fra jobben bare for å hente henne tidlig så vi kan dra hjem å kose oss. Etter at hun har lagt seg er jeg ofte innom på soverommet bare for å kose med henne.. Nå gruer jeg meg skikkelig til hun skal til mormor på overnatting på fredag.. Det har aldri vert sånn før.

Er det flere som har opplevd dette? Er det bare en fase?

Anonymous poster hash: dde5a...eea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig! Det er nok bare en fase, ja. :) I ferien ble du vel vant til å ha henne hele tiden der, og nå ser du henne ikke like ofte på en dag.

Anonymous poster hash: e3089...e7f
Skrevet

Det er bra.. Jeg har vell egentli vert en sv de som ikke skjønner helt hvorfor andre savner barna sine når de først har "fri".. Jeg har nytt det å ha en kveld uten barn, og har gledet meg til å gå på jobb. Så dette er en ny følelse for meg :) men det er jo koselig også, som du beskriver det over her :)

Anonymous poster hash: 0f386...082

Skrevet

Det må vel være koselig, og om du gruer deg til overnatting så avlys og kos dere hjemme :-)

Anonymous poster hash: 9ea84...09d

Skrevet

Om du ikke klarer å glede deg over litt voksentid for deg selv virker det som dere har det veldig hyggelig sammen. :rodmer::yvonne: Avlys overnattingen hvis du ikke ønsker at barnet ditt skal dra.

Skrevet

Jeg og samboeren er invitert til skalldyrsaften hos ett vennepar, så jeg lar nok overnattingen gå sin gang alikevell :) hun har det jo veldig bra hos mormor også..

Anonymous poster hash: 0f386...082

Skrevet

Det er sikkert ganske normalt :) Jeg kjente det skikkelig etter at barnet mitt begynte i barnehagen etter jeg var ferdig i permisjon, og jeg kjenner det etter hver ferie hvor vi har kost oss masse og hatt det kjempefint sammen. Kjenner det også etter enkelte helger faktisk.

Så helt normalt vil jeg tro! :)

Anonymous poster hash: c6fb4...3a5
Skrevet

Kjenner til den følelsen :)

Anonymous poster hash: 8e4da...5a7

Skrevet

Jeg savner ofte sønnen min etter at han har sovnet, ja. :rodmer:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...