Gå til innhold

Venninner, hvis du kunne velge en venninne akkurat nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du kunne velge en kjent person som venninna di, hvem hadde det vært? Bare venninner/kamerater ikke noe mer. Du ikke utdype hvorfor, men gjør gjerne det. Det kan være interessant å vite hvorfor kjendisen hadde være kul å ha som venninne og hvorfor.

Jeg opplever at det er vanskelig å finne venninne, det er som å jakte på en kjæreste. Rett kjemi, osv. Men en venninne kan ikke fylle alle venninnebehov, man bør jo ha flere...jeg har mange koooselige venninner som liker å se en film og gjøre rolige aktiviteter, derfor savner jeg en eller to venninner som er litt mer kul og aktiv, kanskje...

Anonymous poster hash: 3cd59...274
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen behov for å ha kjente venninner (som i kjendiser).

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ingen behov for å ha kjente venninner (som i kjendiser).

At personen er kjendis har ingenting med saken å gjøre. Er det ingen kjendiser/musikere/etc som inspirerer deg (?) og som får deg til å tenke at du kunne hatt en god venninne i dette mennesket? Kjendis eller ei? Du må gjerne snakke om en annen person som ikke er kjendis men som du kjenner på avstand osv...

Skrevet

Jeg hadde valgt PT Åge. Han kan alt!

• Liker 20
Skrevet

Kunne godt tenkt meg å ha Florence Welch som venninne, fordi vi virker veldig like på mange måter

Skrevet

Lena Dunham!

:blomst:

Anonymous poster hash: 33847...1d6
  • Liker 2
Skrevet

Taylor Swift... fordi hun er kreativ, humørspreder, ærlig og hadde sikkert vært en pålitelig, initiativrik og livlig venninne :)

Anonymous poster hash: 8d1b1...254
Skrevet

Rihanna, kanskje :D

Anonymous poster hash: 79eca...7ad
Skrevet

Demi Lovato

Anonymous poster hash: e6c3a...2a2
Skrevet

Tori Amos. Hun kunne sunget for meg dagen lang, også er hun venninne med Neil Gaiman :)

Skrevet

Cecilie Skog. Fordi dama er rå og kul og jeg vil gjerne ha enda fler slike i omgangskretsen min.

• Liker 2
Skrevet

At personen er kjendis har ingenting med saken å gjøre. Er det ingen kjendiser/musikere/etc som inspirerer deg (?) og som får deg til å tenke at du kunne hatt en god venninne i dette mennesket? Kjendis eller ei? Du må gjerne snakke om en annen person som ikke er kjendis men som du kjenner på avstand osv...

Nei, egentlig ikke. Jeg er for gammel til slikt. Eller når jeg tenker meg om så er PT Åge et godt forslag.

Skrevet

Jeg hadde valgt PT Åge. Han kan alt!

Hvem er PT Åge?

Anonymous poster hash: 132fe...3d3

• Liker 1
Skrevet

Nei, egentlig ikke. Jeg er for gammel til slikt. Eller når jeg tenker meg om så er PT Åge et godt forslag.

Du er for gammel til å se venninnepotensiale i mennesker rundt om kring? Så du er for gammel til å la deg bli påvirket eller positivt inspirert av andre mennesker? Kjipern.

Trådens tema: Jeg er 30 år og send gjerne Linn Skåber og Cecilie Skog inn i huset :)

• Liker 2
Skrevet

Lena Dunham!

:blomst:

Anonymous poster hash: 33847...1d6

Enig!

Anonymous poster hash: 3fb2b...5c6

• Liker 1
Skrevet

Natalie Portman

Erica Strange (er ikke en virkelig person)

Jennifer Aniston

Lena Dunham

Emma Watson

Sandra Bullock

Keira Knightley

...Føler jeg har glemt mange,,,,

Skrevet

Du er for gammel til å se venninnepotensiale i mennesker rundt om kring? Så du er for gammel til å la deg bli påvirket eller positivt inspirert av andre mennesker? Kjipern.

Trådens tema: Jeg er 30 år og send gjerne Linn Skåber og Cecilie Skog inn i huset :)

JEg er for gammel til å ønske å være en del av kjente menneskers klikk.

Skrevet (endret)

JEg er for gammel til å ønske å være en del av kjente menneskers klikk.

Hva gjør du her inne da? ;)

Endret av Maisie
  • Liker 2
Skrevet

Hva gjør du her inne da?

Jeg er sosial på nett og jeg har noen her som jeg vil kalle venninner, og vi fant ut av hverandre naturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...