Gå til innhold

Vært i Jordan? Se her, og hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til Jordan i Mars, og håper at det er noen der ute som har vært der?

Kan dere fortelle meg hvordan været her, temperatur, hvilke hoteller dere anbefaler? Mat? Ja, gjerne all fakta og erfaringer om landet :-)

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold deg ihvertfall langt unna områdene helt nord i landet, på grensen mot Syria. Jordan er neste land som står for tur, for islamsk kalifat. Men holder du seg helt sør vil du nok ikke risikere å ende opp hodeløs eller som sexslave for IS.

Anonymous poster hash: 633c7...a3e
Skrevet

Jeg skal til Jordan i Mars, og håper at det er noen der ute som har vært der?

Kan dere fortelle meg hvordan været her, temperatur, hvilke hoteller dere anbefaler? Mat? Ja, gjerne all fakta og erfaringer om landet :-)

Takk på forhånd!

Hvor i Jordan skal du?

Sist jeg var i Jordan i februar/mars for noen år siden, så var det varmt nok til å bade i Dødehavet, veldig kaldt på kvelden i Petra og snø og regn i Amman.

Skrevet

Vi var i Jordan i fjord i jan/feb. Vi badet i Aqaba og dødehavet og solte oss, gikk i shorts og t-skjorte. Skal du på tur/ ut på kvelden, er d lurt å ha med en bukse og en god genser. Ikke ta med alkohol, de selger i aqaba. Trenger ikke være redd, hyggelige folk. Spør etter guiden Ali, han kan norsk.vi bodde på Kempinski hotell i Aqaba, kjempeflott

Skrevet

Vi var i Jordan i fjord i jan/feb. Vi badet i Aqaba og dødehavet og solte oss, gikk i shorts og t-skjorte. Skal du på tur/ ut på kvelden, er d lurt å ha med en bukse og en god genser. Ikke ta med alkohol, de selger i aqaba. Trenger ikke være redd, hyggelige folk. Spør etter guiden Ali, han kan norsk.vi bodde på Kempinski hotell i Aqaba, kjempeflott

Reiseselskap??

Gjest earlgrey
Skrevet

Jeg har ikke vært i Jordan, men i Egypt, som jeg ser har mye felles utflukter :) Vi var blant annet i dødehavet og israel (jerusalem), skulle gjerne anbefalt begge på det varmeste, men tror ikke det er helt trygt å reise til jerusalem atm :) Var der i desember tror jeg? Godt og varmt var det i allefall, varmere enn kanariøyene.

Skrevet

Henger meg på her. Vi skal ut å reise i slutten av februar og mannen foreslo Jordan. Men jeg er litt skeptisk. Synst det høres litt skummelt ut med all krigen og terorrismen i området der. Er det trygt å reise dit ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...