Alterna Skrevet 3. august 2004 #1 Del Skrevet 3. august 2004 Lo litt da jeg leste denne, for må vel være bare tull! http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/ar...ticle260769.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Gioberti Skrevet 3. august 2004 #2 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg ler ikke av kvinnens tro på forbannelser- for det er jo kulturrelativistisk- men likevel: noe med måten det er skrevet på også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smykkeskrin Skrevet 3. august 2004 #3 Del Skrevet 3. august 2004 Det kan jo hende at det er SANT :o !!!!!! Neida, det ble litt for virkelighetsfjernt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2004 #4 Del Skrevet 4. august 2004 Forbannelser kan kastes. Jeg har en venninne som ble gannet av en same oppe i Karasjok fordi hun fotograferte en hellig "offerplass" av noe slag. Alt hun tok i etter det ble bare tull. Filmen ble ikke noe av heller, den var ødelagt. Hun skjønte hva som hadde skjedd så hun reiste tilbake, snakket med en annen same der oppe og spurte hva hun skulle gjøre. Hun fikk beskjed hva hun kunne gjøre, utførte det, og "uflaksen" hennes forsvant igjen som dugg for solen. Hun visste også hvem som hadde kastet gann på henne, så hun nevnte det for ham ved en senere anledning, litt sånn; der tok du meg bra... hvorpå han med et skjevt lite smil bare svarte at hun taklet det jo fint. Ikke noe mer snakk om det... Men at det regner steiner høres jo voldsomt ut allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 4. august 2004 #5 Del Skrevet 4. august 2004 Egentlig synes jeg det er teit å sette noe slikt på trykk. Selv om det ligger under skråblikk. Artikkelen altså, ikke innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå