Gelica Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Prøver å stramme opp kroppen en del og gjerne gå ned et par kg. Jeg trener med "rask gange" ca 45-60 min per dag. (pga ryggproblemer) Det som er ønskelig er å få tips til styrkeøvelser jeg kan gjøre når jeg er varm og har kommet hjem etter den runden. Trenger styrkeøvelser som går på mage, rumpe, lår og grevinnearmer som kan gjøres uten så mye utstyr. Jeg har manualer tilgjengelig. Takker så mye for tips :-)
Gjest UngMann1986 Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 4 enkle, men gode øvelser som du kan gjøre hjemme på matte eller rett på gulvet: Pushups, situps, utfall og knebøy
Suppetuppe Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Planken er fin! Finnes mange variasjoner av den også, som feks. sideplanken.
Christiania_Oslo Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Variasjoner av push ups og sit ups Bruk en stol eller sofaen og ta dips(hjelper på triceps) Utfall,pistols og squat
thk Skrevet 15. januar 2015 #5 Skrevet 15. januar 2015 Hvilke ryggproblemer er det du sliter med, er det noe du har fåt klarering på at du kan trene opp? I såfall finnes det mange gode core øvelser som går på dette.. Det samme gjelder bein/rumpe, overkropp osv.. Jeg finner mye inspirasjon på instagram, brukere som legger ut veiledende bilder og filmer, For eksempel: female6packguide og sugarysixpack - mye hjemmetrening!
Gelica Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2015 Takker for alle tips :-) Har prolaps i ryggen som bare er plagsom om jeg overanstrenger ryggen. (f.eks løper o.l.) Trenger vel også og få styrket rygg og mage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå