Gå til innhold

Skeive single med barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i et heterofilt forhold i åtte år før det ble slutt i fjor. Fikk to barn sammen med han som nå er fire og sju år. Jeg er helt sikker på at jeg aldri kommer til å bli sammen med en mann igjen, og det føles helt riktig. Jeg har endelig slått meg til ro med at jeg er skeiv, selv om det ikke er noe jeg snakker med familie om. de vet, men det er ikke noe tema.

Jeg kjenner mer og mer på savnet etter å dele livet sammen med noen. Jeg syns det er utrolig spennende, men jeg er også litt nervøs i forhold til å kanskje skulle inngå et forhold til en kvinne. Jeg er helt sikker i min sak, jeg vil ikke ha menn. dette er for meg helt naturlig, og ungene mine er også godt innforstått med at det her helt naturlig at to av samme kjønn kan være kjærester. Men likevel, så er det litt skummelt!

Noen skeive her med erfaringer? Noen som har vært i heterofile forhold og kanskje fått unger, for så å funnet en partner av samme kjønn? For noen er det kanskje den mest naturlige og enkleste ting i verden, andre vil kanskje slite litt mer i e slik prosess. Hadde vært fint å høre hvordan dere evt gikk fram, informerte barn og deres nærmeste, prosessen fra dere møttes, introduserte evt barn og flyttet sammen.. Ja, alt sånt :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tipse deg om Gaysir.no Der finnes det en rekke diskusjonsgruppe, blant annet for de med barn. Der vil du nok finne noen som er eller har vært i samme situasjon som deg.

• Liker 1
Skrevet

Takk for det, jeg har allerede bruker der. Jeg syns bare det er litt spennende å se på slike sider også, hvor skeive kanskje ikke har det behover for å oppholde seg inne på gaysir. Jeg tenker at som skeiv går man gjerne gjennom flere faser, og i starten er det ikke unaturlig at man oppsøker steder hvor man kan finne likesinnede og dele erfaringer. Etter hvert som man blir mer trygg på seg selv, finner sin identitet og klare å tilpasse seg i samfunnet så avtar danskje det behovet for trygghet i et slikt forum. Dette er er forum for alle og en hver, og jeg må da tro at det er noen homofile som er godt etablerte her? :-)

• Liker 1
Skrevet

Det er vel en del skeive her på forumet. Jeg er også skeiv, og har barn.

Anonymous poster hash: 0df26...f70
Skrevet

Den ble anonym gitt. Det var ikke meningen.

Skrevet

Moren min er "skeiv". Hun hadde noen heterofile forhold frem til jeg var 8-9 år, deretter bare damer. Noen av disse disse damene hadde barn, og noen ikke. Noen var til og med i forhold med en mann, og hadde derfor bare en "fling" med min mor, ettersom mannen bare trodde de var venner..

Selv likte jeg best de uten barn, så jeg fikk mindre å forholde meg til, for min mor har hatt en del forhold og det har vært en del å tilpasse seg opp gjennom årene.

Men jeg klarer ikke helt å se at det skal være vanskeligere å være skeiv og å ha barn, enn å være en hetero alenemor som søker en mann.

Anonymous poster hash: 99ec1...e5d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...