Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Nå håper jeg dere alle kan hjelpe meg litt... (Optimist som vanlig!!) Problemet er at jeg har veldig sensitiv hud, men sliter også med kviser. Er på leiting etter gode hudpleieprodukter og behandlinger. Noen som har noen produkter de VET virker. Nå for tiden har jeg akkurat kjøpt Declèors hudpleieserie til fet/uren hud. Men... Er i startsfasen med den så har ikke merket forskjell.... Men noen som har hudpleiprodukter eller behandlinger i salong å snbefale??!! Hva med produkter fra Dr Hauschka. Har hørt mye bra om dem. Var inne på en side på nette og fant noen produkter. Noen som har erfaring med Dr Hauschka Moisturising Day Cream eller Dr Huaschka Normalizing Day Oil. Vil gjerne høre fra dere.... Jeg er sliten :oops: av å ha problemhud. Hvis noen kan hjelpe meg, skal jeg love deg at jeg vil hjelpe deg med noe hvis jeg kan!! :-)

På forhånd takk!!

Go sommer videre da,mine venner!! :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MD Formulations har produkter som inneholder glykolsyre (AHA-syre/fruktsyre) som normaliserer og fornyer huden, og bygger opp hudens kvalitet.

Dermalogica har også produkter som er bra mot acne og er helt rene produkter, fri for parfyme, tilsetningsstoffer, fargestoffer, mineralolje, alkohol, lanolin og andre hudirriterende stoffer.

Jeg ville anbefalt deg å prøve Md Formulations produkter, som du får kjøpt i hudpleiesalonger, pluss noen salongbehandlinger imellom - det vil hjelpe huden din.

Lykke til!

Skrevet

Har aldri slitt med problemhud, men har vært innom både MD Formulations og Babor og var rimelig fornøyd med begge. Er skolesliter, og fant ut at jeg dermed ikke kan bruke såpass mye penger på hudprodukter og gikk derfor over til Shiseido Pureness renseserie for en stund tilbake. Selv synes jeg faktisk disse produktene er bedre, appåtil er de også langt rimeligere. Tilpasser btw sensitiv hud, som jeg selv også har.

Skrevet

Har samme problemet som deg, og har veldig god erfaring med Alcare (som har produkter 100% naturlige og med stoffer fra en aloe-plante som bare vokser i Sør-Afrika). Håper ikke dette oppfattes som reklame da (jobber for dem) hehe.

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Dere har vært til stor hjelp for meg! det er såååååååå lett å bli forvirret når det finnes alt mulig. Skal se om jeg kan få prøvd noe av det dere nevnte. Men hvor får man kjøpt Alcare da?? Aldri hørt om.... Men vil gjerne prøve!!

Takk,takk,takk!!!

Skrevet

Alcare kan bare kjøpes på nettet foreløpig (www.senselifestyles.com).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...