Gå til innhold

Er dette på grensen til frekkhet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I november i fjor oppdaget jeg sprekk på gulvflis på badet, rett ved siden av badekaret. Det var en liten sprekk i flisen som etterhvert gikk over på de andre flisene. Så til nå har jeg 3 sprekk i 3 fliser.

I november da jeg oppdaget det tok jeg kontakt med firmaet og fikk beskjed at jeg skulle se det ann nærmere jul og at det kun var en skjønnhetsflekk, så skulle jeg ta kontakt igjen. Like før jul prøvde jeg å få kontakt med dem igjen! på tlf, men fikk mobilsvar hele tiden. Ringte jeg til kontoret deres fikk jeg tlfsvar der også.

Ringte hver dag uten å lykkes. Så sendte jeg dem Mail hvor jeg skrev at slik oppførsel er ikke profesjonell.

Det gikk 1 minutt fra jeg sendte til han ringte.

Fikk beskjed om at jeg skal ta kontakt 05 januar, for de hadde mye å gjøre.

Ringte førrige mandag og fikk beskjed at en fra firmaet hans skulle ta kontakt med meg i løpet av uken eller begynnelsen av denne uken. Det er onsdag og jeg har ikke hørt noe.

Forsøkte å ringe, men ingen svarer ellers så får jeg kun mobilsvar.

Er ikke dette frekt og uprofesjonelt fra dere side?

Bør jeg reise direkte til dem?

Anonymous poster hash: dc29c...5e2

Skrevet

Ja, reis direkte til dem! Hvis du har mulighet

Skrevet

Min erfaring er at håndverkere umulig kan ha en bok/ark hvor de skriver opp hvem de skal ringe tilbake til :P

Tror du rett og slett må ringe og minne de på det.

Gjest Fluttershy
Skrevet (endret)

Edit: tror jeg misforstod.

Endret av Fluttershy
Skrevet

Har du tatt bilde og lagt ved mail til dem slik at de ser hva det er tale om?

Tror dette ville vært mitt neste skritt.

Samt en påminnelse om gjeldende lover mht reklamasjon.

Anonymous poster hash: 589c4...6e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...