Gjest Citronella Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Jeg ble så glad da jeg så at mitt innlegg hadde nådd 56 likes og så ble den en Stjernepost! Wow! Og spesielt glad for at det ikke var en tullepost, men en seriøs post. Jeg er jo mest tøysete her inne. Citronella fikk stjernepost! Herlig! 3
Doge Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Grattis! Burde du ikke legge ut et sitat av kommentaren du fikk stjerne på?
Gjest Citronella Skrevet 14. januar 2015 #6 Skrevet 14. januar 2015 KLART JEG KAN! Jeg vil gå så langt som å si at det CBE bedriver er manipulering av sin unge fanskare. Ved å spille på spiseforstyrrelsen ("jeg spiser ikke") og ved å gjøre seg selv til offer ved skylde på netttroll og nettmobbere, samt legge opp til et klassisk element hvor mannen på sin hvite hest kommer som en ridder og forsvarer henne fra alt som er vondt og fælt. Og måtten hun presenterer dette på, er i en intim og direkte tone slik at leserne føler at de taler til akkurat dem, som en betrodd venninne. Det er bare å lese i kommentarfeltet på hennes innlegg dagen etter avsløringen, så ser man hvordan fansen biter på denne suppa av en kjærlighetshistorie, hvor mannen tar kvinnen i forsvar og kjærligheten overvinner alt! Nei, dette er spekulativt fra ende til annen. Jeg håper det er foreldre rundt omkring som tar tak og samtaler med sine barn i disse dager. Det er ikke lov å jukse, CBE er en forretningskvinne og ikke en venninne, hun tjener grovt på penger på dette og det er jobben hennes. Grattis! Burde du ikke legge ut et sitat av kommentaren du fikk stjerne på? 2
Gjest Citronella Skrevet 14. januar 2015 #7 Skrevet 14. januar 2015 Jeg liker dere uansett. Jeg er jo her inne for tull og tøys. Har en altfor alvorlig jobb, og KG er mitt Christiania... Hvor jeg kan tulle og tøyse og le og finne fine folk. 1
Gjest Citronella Skrevet 14. januar 2015 #9 Skrevet 14. januar 2015 Men stas å få stjernepost, altså! Og takk Doge Dog. 1
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 14. januar 2015 #11 Skrevet 14. januar 2015 Ja, gratulerer med stjernepost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå