Gjest Christie Skrevet 28. juni 2002 #1 Del Skrevet 28. juni 2002 Hei alle sammen! Hva er fornavnet deres? *fryktelig nyssjerrig* Mitt navn er Christie. Christie :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2002 #2 Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg heter Nadja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2002 #3 Del Skrevet 29. juni 2002 Hei, grunnen til at man bruker nick på internett er gjerne at man vil være litt anonym. Jeg vil ikke svare på dette, men det er meg. De som vil, kan jo gjerne gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2002 #4 Del Skrevet 29. juni 2002 Mitt er Veronica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fialine Skrevet 29. juni 2002 #5 Del Skrevet 29. juni 2002 hei, dette er vel et teit spørsmål å komme med. Du sitter på et diskusjonsforum og ikke en klassefest. Og hvorfor skrev du ikke hele spørsmålet i innledningen. Er så lei av å trykke meg inn på emner som overhode ikke er interessante for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 29. juni 2002 #6 Del Skrevet 29. juni 2002 hei, dette er vel et teit spørsmål å komme med. Du sitter på et diskusjonsforum og ikke en klassefest. Og hvorfor skrev du ikke hele spørsmålet i innledningen. Er så lei av å trykke meg inn på emner som overhode ikke er interessante for meg. *kremt* Selv om du kanskje ikke vil fortelle fornavnet ditt, bør du ikke lire av deg slike ting for det. Hun mente da ikke noe vondt med det spørsmålet! Og, uansett... Hvor lang tid tar det å klikke seg inn og ut uansett?! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 29. juni 2002 #7 Del Skrevet 29. juni 2002 Jeg heter Mona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå