Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er som sagt et godt sammensatt mann av en annen verden som er født under Jomfruen.

Det har seg slik at jeg ikke har noe behov for sex, eller blir seksuelt frustrert over lang tid uten sex. Jeg bruker å undre om det er noe rart med meg at jeg klarer meg et helt liv uten sex.

Som sagt så er jeg ikke en den værste typen av mannfolket i Norge. Jeg er den som elsker å sitte i andre sine sko og se fra deres vinkel hvordan de har hatt det i løpet av livet. Og snakk om meg når det passer seg. Som mine venner og venninner sier om meg, så er jeg en energisk gammel mann i en ung kropp.

Det var litt godt å få det ut. Er det noen andre som føler det samme?

Anonymous poster hash: 0dd48...633

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er som sagt et godt sammensatt mann av en annen verden som er født under Jomfruen.

Det har seg slik at jeg ikke har noe behov for sex, eller blir seksuelt frustrert over lang tid uten sex. Jeg bruker å undre om det er noe rart med meg at jeg klarer meg et helt liv uten sex.

Som sagt så er jeg ikke en den værste typen av mannfolket i Norge. Jeg er den som elsker å sitte i andre sine sko og se fra deres vinkel hvordan de har hatt det i løpet av livet. Og snakk om meg når det passer seg. Som mine venner og venninner sier om meg, så er jeg en energisk gammel mann i en ung kropp.

Det var litt godt å få det ut. Er det noen andre som føler det samme?

Aseksuell?

Anonymous poster hash: 87acc...9fc

• Liker 1
Skrevet

Det er nok ikke kun deg, søk opp aseksualitet :)

Anonymous poster hash: 19351...2ce
  • Liker 2
Skrevet

Er du tafatt på intiativ osv+At damen må spare deg litt i ræva for å få ting i gang? Har tidligere datet jomfru-menn, og alle har vært tafatte, hvor jeg for det meste tok ins.. og de ville mer enn gjerne være med på ting altså, men de sa lite selv.

Anonymous poster hash: 0bf75...31f
Skrevet

Utsikten er sikkert upåklagelig, men blir det ikke innmari trangt inne i de skoa?

Jeg er den som elsker å sitte i andre sine sko og se fra deres vinkel hvordan de har hatt det i løpet av livet.

Skrevet

Er du tafatt på intiativ osv+At damen må spare deg litt i ræva for å få ting i gang? Har tidligere datet jomfru-menn, og alle har vært tafatte, hvor jeg for det meste tok ins.. og de ville mer enn gjerne være med på ting altså, men de sa lite selv.

Anonymous poster hash: 0bf75...31f

Jeg kjenner meg ikke igjen. Jeg liker å finne på ting med mine venner. Har ikke vært i noe forhold så har lite å si hvordan det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...