Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Er det noen som vet om et stort loppemarked i Oslo? Tenkte å kjøpe div møbler. Helst litt gamle og stilige.

Skrevet

Du kan selv sjekke på siden www.loppemarked.info . Der ligger de fleste loppemarkeder, også de planlagte frem i tid.

Jeg ville anta at det ikke er så mange nå på vinteren, da de fleste skolekorps og sånt har loppemarked vår og høst.

Det er mye enklere med tanke på at det oftest er mye utendørs.

Gjest Phoenix
Skrevet

Regner med at du ikke finner ett loppemarked før mars, som nevnt over så er det gjerne skolekorpsene som har dette.

Skrevet

Litt O.T. men har ikke loppemarked tapt seg veldig etter finn.no (spesielt nå som torget er gratis)? Nå trenger jo ikke folk å vente til "sesongen" med å kvitte seg med det de vil. I tillegg kanskje de kan tjene noen få krover på sitt eget skrot også...?

Gjest Phoenix
Skrevet (endret)

Litt O.T. men har ikke loppemarked tapt seg veldig etter finn.no (spesielt nå som torget er gratis)? Nå trenger jo ikke folk å vente til "sesongen" med å kvitte seg med det de vil. I tillegg kanskje de kan tjene noen få krover på sitt eget skrot også...?

Ble ikke finn.no gratis i høst?

Hvis ja, så vil vi vell ikke vite før til våren om loppemarked har tapt seg?

Endret av Phoenix
Skrevet

Ble ikke finn.no gratis i høst?

Hvis ja, så vil vi vell ikke vite før til våren om loppemarked har tapt seg?

Jeg syntes det har tapt seg før det ble gratis også jeg... Syntes generelt at det er mye mer "kupp" å gjøre på Finn enn å gå å vente på et loppemarked. De som selvsagt alltid vil velge loppemarkeder er de eldre da som ikke er like "bevandret" på finn, men generelt syntes jeg finn har tatt over det meste av buisnisen...

Gjest Phoenix
Skrevet

Jeg syntes det har tapt seg før det ble gratis også jeg... Syntes generelt at det er mye mer "kupp" å gjøre på Finn enn å gå å vente på et loppemarked. De som selvsagt alltid vil velge loppemarkeder er de eldre da som ikke er like "bevandret" på finn, men generelt syntes jeg finn har tatt over det meste av buisnisen...

Jeg syns de er veldig koselig ennå, men jeg er tidlig musikant så kanskje litt påvirket. :)

Skrevet

Jeg syns de er veldig koselig ennå, men jeg er tidlig musikant så kanskje litt påvirket. :)

hehe, ja det er jo koselig å gå å se (vaffel vanker det også :laugh: ) men før syntes jeg liksom at man kunne snuble over ett kjempekupp! Man kan sikkert det anda, men nå har de jo stor konkuranse...

Gjest Phoenix
Skrevet

hehe, ja det er jo koselig å gå å se (vaffel vanker det også :laugh: ) men før syntes jeg liksom at man kunne snuble over ett kjempekupp! Man kan sikkert det anda, men nå har de jo stor konkuranse...

Jeg syns for øvrig at jeg venter på kupp på finn også, opplever enten at de ikke har det jeg vil ha eller så koster det nesten det samme som fullpris (gidder ikke).

Skrevet

Jeg syns for øvrig at jeg venter på kupp på finn også, opplever enten at de ikke har det jeg vil ha eller så koster det nesten det samme som fullpris (gidder ikke).

Det er sant, er mye tull der også (som den tråden med optimistiske finn-annonser beviser :fnise: ) men innimellom er det noen som skal flytte om to dager og må bli kvitt noe NÅ! Utrolig god følelse når man har gjort (eller følt man har gjort) et kupp!

• 3 uker senere...
Skrevet

Du kan kanskje se på søndagsmarkedet i Birkelunden og vestkanttorvet på lørdager mens du venter på loppemarkedsesongen. Maritabutikken i Markveien selger også en del brukte møbler.

Anonymous poster hash: ea795...232
Skrevet

...ha i mente at mange av de loppemarkedene i Oslo er såkalt thieves marked. Mye tjuvgods..

Anonymous poster hash: 7b715...ed7
Skrevet

På Vestkant-torget finner man visst mye rart har jeg hørt. Alt fra vintageklær til gamle møbler :)

Skrevet

Her på Nordstrand blir det levert mye fint til loppemarked. Men jeg har lært at en må være på stedet når det åpner på lørdag for å sikre seg det beste.

Her er det oppkjøpere som har med seg flere for å legge beslag på ting de på forhånd har sett seg ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...