Gå til innhold

Kjempeproblem (Youtube)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren min ringte meg og sa at han har fått en mail fra Google hvor de opplyser om hva jeg driver med på Youtube, hva jeg skriver der osv. Ekstremt pinlig og jeg fatter ikke hvordan dette er mulig.

Kan jeg på noen som helst måte slette alt jeg har skrevet i kommentarfeltene der, kjapt og greit? Jeg aner ikke hvem andre som har fått dette tilsendt og jeg vet heller ikke hva som vil være søkbart for arbeidsgivere og andre.

Burde saksøkt dem, men de har jo garantert det juridiske på sin side.

Anonymous poster hash: b7b42...364
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faren min ringte meg og sa at han har fått en mail fra Google hvor de opplyser om hva jeg driver med på Youtube, hva jeg skriver der osv. Ekstremt pinlig og jeg fatter ikke hvordan dette er mulig.

Kan jeg på noen som helst måte slette alt jeg har skrevet i kommentarfeltene der, kjapt og greit? Jeg aner ikke hvem andre som har fått dette tilsendt og jeg vet heller ikke hva som vil være søkbart for arbeidsgivere og andre.

Burde saksøkt dem, men de har jo garantert det juridiske på sin side.

Høres mer ut som spam. Stemmer noe av det som står i mailen da?

Anonymous poster hash: cc22a...ba2

Skrevet

Høres mer ut som spam. Stemmer noe av det som står i mailen da?

Anonymous poster hash: cc22a...ba2

Pappa har referert til hva jeg har skrevet, og han er en blodseriøs type som aldri ville fleipet om dette. Han skal videresende mailen til meg.

Litt drastisk å si at Google har ødelagt livet mitt, men det er ikke langt unna. Har nå fått endret navnet mitt, men mye av skaden er likevel skjedd. Aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til slekt og venner etter dette.

Aldri om jeg skal bruke noen av deres tjenester lenger. Dette tilgir jeg aldri. Jeg har Android-telefon og beholder den, men er ellers helt ferdig med det drittselskapet. Får se om det blir Windows neste gang jeg skal ha telefon.

Skrevet (endret)

Hvor gammel er du?

*Og det er slettes ikke garantert at de har det juridiske på sin side.

Endret av Petter
Skrevet

Hva slags mail er det? Hvorfor blir den sendt til din far? Er youtubekontoen din registrert med hans mailadresse?

Anonymous poster hash: 57838...e04

Skrevet

Jeg er myndig. Jeg har forsåvidt tabbet meg ut når jeg har skrevet dette under et navn som gjør at jeg blir gjenkjent, men hadde aldri trodde at Google skulle prøve å ødelegge menneskers liv. Kjenner at det koker innvending.

Skrevet

Hva slags mail er det? Hvorfor blir den sendt til din far? Er youtubekontoen din registrert med hans mailadresse?

Han sa at det er en kobling mot Google+, som jeg aldri bruker (Google+ er vel den Facebook-kopien?). Dette er bare ting som jeg har skrevet på Youtube.

Har ikke fått mailen ennå, men får den nok i morgen. Pappa har nok bladd seg igjennom absolutt alt av dette.

Skrevet

Da vil jeg tro at det finnes en innstilling på din Google-konto hvor du kan hindre at slikt blir delt med dine kontakter.

Og så vil jeg anbefale deg å lage en ny gmail og koble dem til en ny YouTube-konto som ikke henviser til navnet ditt.

• Liker 1
Skrevet

Hva var det for noe du gjorde kommentarfeltene på youtube som er så ille?

Google sporer ikke opp pappaen din for så å sende han slik info via epost, så her må det dreie seg om at du har brukt hans adresse til å registrere deg eller noe sånt.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skriver du ting du ikke kan stå for da? Spesielt under eget navn. Hva slags ting er det du har skrevet i kommentarfelter?

Skrevet

Høres kjipt ut. Og til deg over her hvem ER på youtube med fullt navn da egentlig?

Vil bare minne deg på TS at alt du googler (iallefall, mulig annet også) blir registret i google+ kontoen din så lenge du er pålogget youtube.

Anonymous poster hash: 1158b...750

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...