Gå til innhold

Til deg uten nettverk/familie og med barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er til aleneforsørgere altså.

Hva gjør du på?

Hvordan klarer du å stå i alt selv?

Hvorfor har du ikke kontakt med familie?

Anonymous poster hash: 0c1bb...82c
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og grunnen for at du spør er?

Anonymous poster hash: 8c674...43e
  • Liker 2
Skrevet

Og grunnen for at du spør er?

Spiller det noe rolle? Er ikke dette et anonymt forum?

• Liker 3
Skrevet

Spiller det noe rolle? Er ikke dette et anonymt forum?

Jo, men du stiller ganske så personlige spørsmål uten å oppgi bakgrunnen for det. Da blir jeg skeptisk, det har jeg vel lov til å bli selv om det er et anonymt forum?

• Liker 3
Skrevet

Jo, men du stiller ganske så personlige spørsmål uten å oppgi bakgrunnen for det. Da blir jeg skeptisk, det har jeg vel lov til å bli selv om det er et anonymt forum?

Beklager, jeg trodde det lå litt i kortene. Jeg er en av dem jeg beskriver i hovedinnlegget. :-)

Skrevet

Hva gjør du på?

Jeg bor og jobber langt fra venner og familie

Hvordan klarer du å stå i alt selv?

Man klarer det man må. De gode og bra dagene, som er i flertall, veier opp:) Savner mest å ha noen å kunne dele hverdagsting med, og som er like interessert i barnet som jeg er

Hvorfor har du ikke kontakt med familie?

Har kontakt med familie, per telefon. Mamma er død og pappa bor i utlandet, men har kontakt med pappa og øvrig familie. Men vi møtes sjelden pga. lang og dyr reisevei

Anonymous poster hash: 93b89...c09

Skrevet (endret)

Beklager, jeg trodde det lå litt i kortene. Jeg er en av dem jeg beskriver i hovedinnlegget. :-)

Det så mye rart her så jeg tenkte kanskje det var en ny tråd for å hetse alenemødre. Beklager :)

Og der mistet jeg anonymiteten...

Endret av FrøkenMånestråle
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke så mye familie å snakke om, har en far men han jobber langt borte. Er heldig og har en bror som kan hjelpe til hvis det skulle være noe. Men jeg liker å klare meg selv. Selvgjort er velgjort ;) Jeg er veldig fornøyd med å være alene, men nå har jeg bare et barn så da blir det ikke så stress. Hadde jeg hatt to, da kan jeg se for meg at det hadde blitt mer utfordrende. Jeg jobber når jeg kan, har ikke mulighet til å jobbe kveld og natt lenger siden jeg er alene, detter vel det eneste negative for meg ved å vær alenemamma.

De som jeg ikke har kontakt med i familien er mennesker som jeg kuttet ut for mange år siden da de ikke hadde noe positivt å tilføre mitt liv.

Har ikke lyst til å skrive så mye mer her, men hvis du lurer på noe så kan du bare sende meg en pm. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...