AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Hei! Jeg skal reise alene til Sicilia i sommer og lurte på om noen kjenner til rolige områder i Sicilia evt. gode hoteller (helst uten barn). Jeg kunne tenke meg å bo ved stranden, men å kunne dra inn til landsbyer, oppleve Etna etc. Har hørt at Palermo er et turisthøl. Hører også at Taormina skal være bra, men da det er oppi fjellene er det dumt siden jeg vil våkne opp til bølgeskvulp og kunne stikke på stranden...Noen som har bodd på hotell ved Giardini-Naxos beach feks.? Evt. andre anbefalinger til severdigheter på øyen?? Hilsen en som eeeendelig skal til Sicilia! Anonymous poster hash: 7d5bf...f6b
Dolce Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Sjekk ut Cefalu. Vakker liten by med fin strand. Jeg har vært der 3 ganger. Anbefales!
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Sjekk ut Cefalu. Vakker liten by med fin strand. Jeg har vært der 3 ganger. Anbefales! Hei! Takk for tips! Anonymous poster hash: 7d5bf...f6b
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Cefalu er veldig hyggelig, men vi syns 3-4 dager holdt. Vår favoritt er Taormina. Det er veldig mye turister, men det er en grunn til det. Vi har bodd flere ganger på luksushotell i sentrum, og når vi ville på strand så tok vi taubanen ned Palermo - styr unna. Høl Anonymous poster hash: fdb0a...c2e
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #5 Skrevet 15. januar 2015 Cefalu er veldig hyggelig, men vi syns 3-4 dager holdt. Vår favoritt er Taormina. Det er veldig mye turister, men det er en grunn til det. Vi har bodd flere ganger på luksushotell i sentrum, og når vi ville på strand så tok vi taubanen ned Palermo - styr unna. Høl Anonymous poster hash: fdb0a...c2e Ja, jeg tror jeg dropper Palermo. - Men er det stress å ta den taubanen ned hver gang man skal på stranden? Hvor lang tid tar det og er det kø? Har du noen anbefalinger til hotell i Cefalu eller taormina? -TS Anonymous poster hash: 7d5bf...f6b
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #6 Skrevet 15. januar 2015 Ja, jeg tror jeg dropper Palermo. - Men er det stress å ta den taubanen ned hver gang man skal på stranden? Hvor lang tid tar det og er det kø? Har du noen anbefalinger til hotell i Cefalu eller taormina? -TSAnonymous poster hash: 7d5bf...f6b Vi tok taubanen noen ganger og kom med i første pulje. Banen tar et par minutter, så det er null stress om man evt må vente Vet ikke hva budsjettet ditt er, men El Jebel i Taormina er vår favoritt! Lite og eksklusivt.Anonymous poster hash: fdb0a...c2e
Liiloo Skrevet 16. januar 2015 #7 Skrevet 16. januar 2015 Vi bodde på leilighetshotell i giardini naxos, tror det heter villa nettuno. Det var veldig fint, hotellet lå så og si på stranden. Cafe hvor man kan spise lunsj 10 meter oppfor hotellet, og butikk rett over gaten. Det er også restauranter i denne gaten, og det tar vel gode 20 minutter å gå inn til hovedgaten med flere restauranter på veien. Det var ikke barn på hotellet når vi var der, men det ligger et stort nabohotell som har masse barn. Som jeg kan huske det, var det ikke mye barn i gatene og ute på restaurantene. Det går også busser som går til f.eks. Taormina.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #8 Skrevet 16. januar 2015 var på naxos beach der var det rolig, vi bodde på stort hotellkompleks. Men det er masse hoteller langs ved stranden der som ikke er store og dyre. Der har de også mange dagsturer til Etna, men Etna har jo mye utbrudd innimellom så gudene vet om du er heldig eller uheldig hvis du skal dit i august. Anonymous poster hash: 97d4e...ffc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå