Gå til innhold

Burde jeg gi han enda en sjanse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle opprette en slim tråd, men nå er jeg spent på deres svar.

Siden jeg var 14/15 år har jeg i perioder vært av og på med en gutt som er fire år eldre enn meg. Jeg velger å kalle han NN.

Jeg og NN har flørta masse og hatt det suverent, men hver gang endte det med at jeg hadde sex med han, og han ga f i meg etterpå.

Etter noen måneder tok NN kontakt med meg igjen, unnskyldte seg osv osv. Så flørta vi masse, jeg dro til han, vi hadde sex og han ga f.

Jeg er sikker på at dette har skjedd minst fire ganger.

Nå er det noe over tre år siden sist. Jeg har blitt 21 og han 25. Han tok igjen kontakt (og av en eller annen grunn har jeg venta på det) for noen dager siden. Nå hadde han vistnok forandra seg att. Ingen unnskyldninger denna gangen, og denna gangen er det vanskelig å flørte med han. Aner ikke hva han vil med kontakta, men han ønsker å møte meg ihvertfall.

Jeg er ekstremt svak for NN, og jeg tror han er fullstendig klar over det (tror han og på sin side er svak for meg, men på en annen måte siden han har gitt f etter sex hver gang). Jeg vet at han egentlig bare trenger å knipse i fingrene så er jeg der, men denne gangen er jeg noe eldre og mer skeptisk.

Det jeg lurer på er om det er flere som mener han fortjener en sjanse til å bevise at han har forandra seg eller om jeg bare bør gå videre. Jeg har tatt meg selv i å prøve å flørte med han uten stor respons, og aner ikke hvordan jeg skal oppføre meg. Jeg er sykt forvirra, og vet ikke om det er lurt å gi han en sjanse til å bevise eller ikke. Jeg har jo forandra meg sykt mye, så hvorfor ikke han og?

Anonymous poster hash: 909d6...ffc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sånn en gang,med en jeg møtte da jeg var 16 og han var 21.

Da jeg var 22 tok han plutselig kontakt igjen,og selv om han spilte overbevisende var nok min konklusjon at han fortsatt kun var ute etter sex.

Jeg ville ihvertfall ikke hatt sex med han igjen hvis jeg var deg.Hvis han skal få en ny sjanse må han bevise at han vil noe mer enn bare det,og du må vise han at du ikke lar deg tvinne rundt lillefingeren.

• Liker 1
Skrevet

3 år er ikke mye for ham. Han var 22 sist han playet deg, og nå 25. Og han er nå enda kaldere når du flørter med ham... Kanskje fordi han vet hva han planlegger.

Vær klar over at hvis du møter ham kan du fort bli litt "svak" igjen og ende opp med å gjøre samme som sist.

Anonymous poster hash: 00e91...ea7
Skrevet

Og, hvorfor skulle du gi ham gleden av å møte deg når han har oppført seg slik? Han synes vel det er kjempemorsomt at du fortsatt er svak for ham jo dårligere han oppfører seg.

Anonymous poster hash: 00e91...ea7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...